פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת כרטיסי טיסה מוגבלים ללא מתן אינפורמציה מתאימה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2009 קניתי ב"דקה ה90" זוג כרטיסי טיסה למינכן וחזרה בחב' "לופטהנזה". הטיסות הן לחודש אפריל 2010. במשך הזמן חל שינוי בתכנית, וביקשתי לחזור באותו תאריך (24.4.10) מברלין. בדקתי באינטרנט וראיתי שיש טיסות ויש מקום בטיסות. פניתי ל"דקה ה90" ואז הודיעו לי שמכרו לי כרטיסים ללא אפשרות ביטול או שינוי. מעולם לא שמעתי על אפשרות כזו בחברת תעופה סדירה. זה מתאים לחברות המוכרות את הטיסות המאד זולות כמו easyjet. אין על כך כל התראה בכרטיסים שקיבלנו, וכפי שכתבתי לעיל לא אמרו לנו דבר בנידון. אודה לכם אם תוכלו לעזור לנו לפתור הבעיה.

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה