פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל וטיפול לקוי , ושקרים בלי סוף נושא התלונה:
שלום ליאור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏23 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תל אביב , המסגר 9 כתובת:
מוקד הזמנות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות בערך הזמנתי דרך החברה נופש באילת במלון קראון פאלאזה , סיכמית עם הנציגה חדר של 3 ועוד חדר אחד של 4 , הסברתי לה שיש לי מס כרטיסי אשראי כי אנחנו כמה אנשים וכל אחד משלם בשלו , הנציגה הסבירה לי שזה חדרים אחרונים ולא ישאר מקום עם אני לא אסגור מיידית את הדיל , ולכן נתתי לה כרטיס אשראי שתחייב בוא שתי חדרים של שתי אנשים ואז החברים הנוספים יתקשרו להוסיף בהמשך ,ובאמת זה מה שקרה עם ה2 אנשים הנוספים ברגע שיתקשר ה3 לא נתנו נאמר לו שהחדרים רק ל3 אנשים . וכאן התחיל כל הבאלגן במשך שלושה ימים טירטרו אותי בשירות לקוחות נחזור אמרו ואפילו פעם אחת לא חזרו , וגם שחזרו דיברה איתי נציגה בשם רימונדה ופשוט זילזלה בדברי ועוד אמרה לי שהם עושים לי טובה שבכלל הם הכניסו עוד אנשים לחדר , ביקשתי לבטל את העיסקה נאמר לי שיש קנס , ויתרתי ופשוט הוצאתי מישהו אחד מהחדר כדי להשים אותו במלון אחר עם הנוסף שלא הסכימו להוסיף , הנציגה ביקשה ממני לשלוח לה אי מייל עם 4 ספרות אחרונות של האשראי + ת"ז של המשלם ושם המשלם ואת מי להוריד , שלחתי לה מייל עם כל הפרטים , ושוב נעשה טעות פשוט הורידו תשלום למישהו אחר בכלל אחרי שדיברתי עם הנציגה נאמר לי שהנציגה שטיפלה בי לא תהיה ביומיים הקרובים ולכן אני צריך להמתין ביקשתי מנהל נאמר לי שאין , יום למחרת בבוקר בתקשרתי שוב סיקשתי מנהל אמרו לי שהוא בישיבה ושהוא יחזור אליי עברו עד עכשיו יומיים מאז פשוט התייאשתי ואני יודע שכל הזדמנות שיש לי אני יחפיש את השם שלהם
כספי + סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה