פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גועלי ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

אני פשוט בשוק מרמת ה"שירות" הירודה של הנציגים שלכם-זאת פשוט בושה!!!
ביום שישי שעבר הגעתי לת"א לשירות לקוחות על מנת לבצע עסקה לאילת במזומן.
בשביל הנוחות שלנו החלטנו לשלם קצת יותר כדי שיהיו לנו טיסות בשעות שנוחות לנו.
היום (יום רביעי, יום לפני החופשה) מתקשרת אליי נציגה (חצופה ביותר-אם יורשה לי) ואומרת לי שהטיסה תיהיה כמה שעות מאוחר יותר ממה שהובטח לי, אני כמובן לא קיבלתי זאת (עקב כך ששילמתי יותר על מנת לקבל את הטיסה שרצינו) הנציגה (שלצערי אני לא זוכרת את שמה-אולי שמה סמדר) אמרה לי בתגובה ש"אין מה לעשות, זה לא באחריותי", אמרתי לה שזאת לא תשובה ושאני לא מוכנה לקבל זאת, היא בתגובה ענתה לי "בעיה שלך", אמרתי לה שאני לא מוכנה שהיא תדבר אליי כך ואם היא שכחה אז אני הלקוחה והיא נותנת ה"שירות" והתשובה הגועלית שהיא ענתה לי זה "אני ידבר אלייך איך שאני רוצה" עכשיו אני באמת רוצה להבין-זה נראה לכם הגיוני שנציגת שירות תדבר בצורה חצופה כל כך?????????????
אני אמרתי לה שאני דורשת בזה הרגע את המנהל שלה והיא כמובן ניתקה לי את הטלפון בפנים!!!!!!
חוצפה כזאת עוד לא יצא לי לפגוש, אני יודעת מזה לתת שירות, אני מתעסקת בתחום השירות של חברות גדולות ואפילו מכירה את התלונות שמגיעות אל משרדי התקשורת, דבר כזה לא האמנתי שיכול בכלל להאמר מפיו של נציג שירות, להגיד משפט כזה "אני ידבר אלייך איך שאני רוצה"???????
אני ממש ממש מבקשת שתאזינו לשיחה (ערכה בסביבות השעה 17:00 בתאריך 15.06.2011 מהמספר 03-6366800)
בנוסף חזרה אליי נציגה אחרת, אני שכמובן כבר לא יכולתי לדבר עם השירות, דרשתי ישר מנהל, נאמר לי שהמנהל בישיבה-נו באמת מנהל 1 בכל שירות הלקוחות של הדקה ה-90 קצת מגוחך!!!
אמרתי לה שאני רוצה שמנהל יחזור אליי עוד היום והיא בצורה מתנשאת ענתה לי "שיהיה לך יום טוב"
סליחה???????????????? אתם בטוחים שאלה נציגי שירות??????????? באיזו חוצפה הן חושבות לדבר ככה??? כאילו החברה שלהן וכאילו לא יכולים לפטר אותן!!!!!!!!
חשוב לי לציין לרעה גם את סוכן המכירות שביצע לנו את העסקה בשם שחר הרשקו, במעמד העסקה הוא היה מאוד אדיב ונחמד ואפילו נתן לנו את המספר האישי שלו למקרה של בעיות או כמובן שנרצה לשלוח אליו אנשים לבצע עסקאות נוספות, אך כאשר התקשרתי אליו לגבי הנושא הוא אמר שיבדוק ויחזור אליי, מה שכמובן לא נעשה והחמור יותר זה שהוא הפסיק לענות לטלפון!!!
אני חייבת לציין שזאת חוצפה שאני לא ישתוק עליה ואם אני לא יקבל תגובה לפניה שלי אני יגיע למקומות גבוהים הרבה יותר מפניות הציבור של הדקה ה-90
אני מבקשת שיחת טלפון-ולא תשובה לקונית בכתב!!!
וכמובן פיצוי על עוגמת הנפש
צר לי שאני נאלצת לדבר בצורה כזו-אך במקום להתכונן לחופשה שלי בצורה רגועה ונעימה, אני צריכה להיות בעצבים לפני חופש ולשבת ולכתוב את התלונה הזאת
מקווה שלפחות פניות הציבור ידעו לתת שירות ולא כמו הנציגים שאין להם מושג בשירות
תודה
וסופ"ש נעים
פיצוי על עוגמת הנפש!!! פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה