פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הזמנה חו"ל נושא התלונה:
אמארה אמארה ריתא שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/7/11 הזמנתי דרך דקה 90חבילת נופש לבורגס אחרי שיחה עם נציג הדקה 90 אשרתי לו טלפונית את העסקה אחרי 2 שעתיים קבלתי הודעה SMS כי,אין מקומות בבית מלון בבורגס ע"מ להמשיך בעסקה נתבקשתי לשלם עוד 350 דולר ולקבל בית מלון אחר בסיכום שהיה עם הנציג הנ"ל כי במידה ואין מקומות בבית מלון אנני מעוניין לשלם יותר,לכן העסקה בוטלה בשעות הלילה המאוחרות חשבתי לעצמי ולאחר שיחות עם חברים שלי נודע לי כי עניין המלון שאין בו מקומות ומוצף זו תשובה סטנדרטית ע"מ שתשלם כסף יותר מחוסר ברירה בליל עשיתי אותה הזמנה בדקה 90 ובבוקר נודע לי כי המלון גם מוצף שאלתי אליכם אם בתי המלון בבורגס מוצפים ואין מקומות אז עליכם להוריד את החבילה מאתרכם ולא לטרטר אנשים כמוני ולשרוף זמן ועצבים אלא גם מה נסיתי הרבה פעמים לדבר עם נצגי הדקה 90 וחכיתי בכל שיחה יותר משעתיים עד שאני אקבל מעני אבל פנייתי נענתה בשווא לכן בהמשך תבעתי נגד דקה 90 אני אמציא תמצית מחברת בזק וסלקום על משך השיחה עם הדקה 90 אני אתבע אותכם על בזבוז הזמן והוצאות ועוגמת נפש
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה