פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חמורה על גביית כספים ללא אישור ואי-קיום הבטחות בכתב. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 9, תל אביב כתובת:
תל אביב, ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד

שלום רב,
ברצוני להתלונן על השירות שקיבלתי מחברת "הדקה ה-90".

בחודש פברואר השנה, יצרתי קשר עם חברת הדקה ה-90 בעקבות פרסומת ב- YNET אודות טיסה ללונדון לפסח בשווי 359$. הנציג רם עצמון לקח ממני פרטים כולל פרטי אשראי והבטיח לחזור אליי. המחיר שהובטח לי: 359$ עבור טיסה פלוס 50$ עבור הסעה לשדה"ת בעובדה. בשקלים סוכם כי החיוב יהיה סה"כ כולל הכל כ- 1670 ש"ח, בפריסה לשלושה תשלומים.

בשלושת הימים הבאים חזרו אליי שלושה נציגים שונים (כולל רועי, אשר טען שהוא המנהל של רם). נשלח אליי בדוא"ל אישור הזמנה, אשר נכתב בו 496 $ במקום המחיר אשר סוכם (409$). בנוסף, חברת האשראי שלי חוייבה ב- 1,907 ש"ח בתשלום אחד! לכן ב- 01/03/12 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות לשם תיקון הטעות שנעשתה, והם העבירו אותי לנציגה אלונה. הנ"ל יצרה קשר עם רם ובסוף השיחה הבטיחה כי אזוכה בכל הסכום ואחויב מחדש בסכום המקורי. הובטח לי כי מה שסוכם יבוצע תוך 3 ימי עסקים. מיד לאחר מכן פניתי לפניות הציבור של האתר במייל, אך לדאבוני הם לא חזרו אליי. יש לציין כי ביום ראשון, 04/03 חזר אליי הנציג רם עם אותה הבטחה – זיכוי מלא וחיוב בשלושה תשלומים (וזאת לאחר שטען בחוצפתו כי בשיחה המקורית לא דובר על תשלומים).

בתום שלושה ימי עסקים, 06/03, יצרתי עימם קשר שוב ולאחר שהנציגה ילנה העבירה אותי לנציג יואב (לאחר ויכוח), הוא הסכים לתת לי את הטלפון של המנהלים יואב או סטלה, כדי שאצור עימם קשר בבוקר. פניתי שוב לפניות הציבור ועד היום לא ענו לי.

יצרתי עימם קשר וענה לי אלי, אשר נתן ל"מנהלת" סטלה את פרטיי והבטיח שתחזור אליי. משלא חזרה תוך שעה יצרתי קשר שוב והגברת לא ידעה לעזור לי! לאחר מכן חזר אליי רועי (מפסקה 2) והבטיח לזכות אותי בכל הסכום, ולחייב מחדש בשלושה תשלומים בסכום של כ- 1630 ש"ח.

היום, 10/03, אני רואה שחייבו אותי גם ב- 1907 ש"ח, וגם ב- 546 ש"ח (חלק מהתשלומים) ללא כל זיכוי!! אין מענה לא בשירות הלקוחות ולא בטלפון ההזמנות למרות שטוענים כי זמינים 24/7. התקשרתי לרועי המנהל אשר השאיר לי את הנייד שלו, וטען שלא יכול לעזור לי כי הוא בנופש. הוא הבטיח שיבקש ממישהו ליצור איתי קשר מחר.

בקיצור, החברה גבתה ממני כ- 2,000 ש"ח יותר ממה שסוכם שאחויב בחודש זה, וכ- 200 ש"ח יותר ממה שסוכם בעסקה. החברה הטעתה אותי, ואף גנבה מחשבון האשראי שלי ללא רשותי ואישורי, ולא זיכתה אותי כפי שהבטיחה מספר פעמים.

בתודה,
עדי שלום.
נייד: 050-8350131
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא ומיידי, ופיצוי כספי (או שווה ערך לכסף) על עוגמת הנפש, בזבוז זמני, טרטור בין נציגים, עלות שיחות טלפון חוזרות ונשנות לחברה, וגנבה מכרטיס האשראי ללא רשותי. בנוסף, גם אי-עמידה בהסכמים בעל-פה ובכתב. פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה