פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חופשה בארץ נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 070312 בית מלון ישרוטל בין התאריכים 15.04.12 עד 17.04.12 מס' הזמנה 100433.בתאריך 12.0312 בקשתי לבטל, אך נתקלתי בסירוב ובקשו לשלם קנס, הסברתי למקדן שנאמר לי אחרת,אך לא עזר ואז בקשתי לדבר עם מנהל,נאמר שיחזור למחרת, אך אף אחד לא חזר ואז שלחתי מייל שיחזרו אלי, חזרו ובקשו לשלם 150 ש"ח קנס, למרות שבחוק הגנת הצרכן רשום 5 אחוז מהעסקה. העסקה 1500ש"ח
בזבוז זמן בטלפונים,מיילים סוג הנזק :
פטור מהקנס פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה