פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות גרוע נושא התלונה:
חבאמלאכים בא שניר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום הזמנתי חופשה בארץ לטבריה דיברתי עם נציגה מיכל רצהבי הזמנתי דרכה מלון מיום חמישי עד שבת והיא אמרה שהמלון הוא חצי פנסיון שהגיע המייל היה כתוב בו רק ארוחת בוקר התקשרי לחברה כדי לוודאות והם פשוט מתעלמים וכאשר הגעתי למיכל היה לא מכונה להקשיב ומנתקת את השיחה זה פשוט בזיון מדובר בשולשה חברים שהזמינו דרכה את אותה חופשה
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה