פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת נופש באילת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי באתר האינטרנט של הדקה ה-90 נופש באילת שכולל טיסות+מלון לחג השבועות. קיבלתי אישור הזמנה והתקשרו אליי מהחברה לשנות לי את מועד הטיסה. אישרתי את השינויי. נשלח לי אישור סופי של ההזמנה והוואוצ'רים למלון ולטיסות. לאחר כ-5 שעות התקשרו אליי מהדקה ה-90 לומר שהמחיר ששילמתי היה שגויי ועקב הטעות של חברת ארקיע שהיא אחראית לפירסום הדיל באתר המחיר הוא כמעט כפול ממה שפורסם. עקב הטעות הדקה ה-90 הציבו בפניי פשרה וביקשה שנשלם סכום כספי נוסף (כמעט 50% יותר ממה שכבר שילמנו) על מנת שיוכלו לאשר אותה. לא הסכמתי היות ובידיי אישור הזמנה וואוצ'רים.הדקה ה-90 טענו שהוואוצ'רים מבחינתם מבוטלים ובמלון לא יכבדו אותם. יש לציין שעברו 5 ימים מיום החיוב וטרם זיכו אותי. אחרי שיחות מתמשכות מול מנהל הלקוחות ולבסוף מנכ"ל הדקה ה-90 נתקלתי בסירוב נוסף לכבד את ההזמנה הראשונית שלי. ביקשתי לקבל אישור בכתב מהם שלמורת רוחי הם מבטלים לי את העסקה והם סירבו להעביר לי אישור שכזה ואמרו לי שאני יכולה לתבוע אותם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הדקה ה-90 צריכים לעמוד בהזמנה שהם אישרו לי מלכתחילה בייחוד לאור העובדה שכבר חוייבתי בכרטיס האשראי. פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה