פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה שהפכה לסיוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש האחרון (יולי 2012), לאחר שנתיים שלא התאפשר לנו לנפוש, הזמנתי חופשה משפחתית באילת מהדקה ה-90. לאחר המלצה "חמה" של הנציגה בטלפון על מלון "מרקש" הוחלט לנפוש במלון זה. במעמד ההזמנה ביקשתי לדעת מספר פרטים נוספים על המלון המדובר (הוליטל מרקש) כגון: חניה מסודרת, בריכה, מועדון ילדים, גודל החדר (ילד + תינוקת), מיקום שקט וכו.... נענתי שיש חניה מסודרת של המלון, בריכה "מדהימה" מועדון ילדים וחדר ענק שמספיק גם למיטת הורים, למיטת ילד ולול לתינוקת. הוצע לי לשדרג את החדר לחדר עם מרפסת הפונה לבריכה בתוספת תשלום וסירבתי בנימוס. יום למחרת ולאחר מחשבה והתייעצות עם אשתי , החלטנו כן לשדרג למרפסת הפונה לבריכה בכדי שנוכל לשבת בניחותה ולבלות זמן איכות ביחד בזמן שהילדים ישנים צהריים. התקשרתי לדקה ה-90 ושאלתי אם אפשר עדיין לשדרג את החדר לחדר עם מרפסת הפונה לבריכה בתוספת תשלום ונענתי בחיוב. נשלחה אלי הזמנה חדשה ובה היו מצויינים המילים הללו: חדר + מרפסת פונה לבריכה. היום המיוחל הגיע, לקחנו הרכב ויצאנו לדרך , בהגיענו למלון "מרקש", הפנתי את רכבי לכיוון חניית המלון ומיד נעצרתי ע"י השומר שביקש תעודת נכה בכדי להכנס. ציינתי שאין אני נכה אלא אורח המלון וכי לפי מה שהבנתי מהסוכן מהדקה ה-90 למלון חניה מסודרת לאורחים. לא ולא נאמר לי, "הכניסה לנכים בלבד! חפש חניה ברחוב, מצטער אדוני". מאחר שהיינו אחרי נסיעה ארוכה של 6 שעות עם ילד ותינוקת עייפים, הודתי את משפחתי בכניסה למלון ותרתי אחר חניה, אחרי 20 דקות מתישות מצאתי חניה כק"מ מהמלון . כל הזמן הזה, במלון לא הסכימו לתת לאשתי והילדים את החדר מכיוון שרצו לראות את תעודת הזהות שלי, לא הועיל שאשתי הציגה את התעודה שלה הנושא את אותו שם המשפחה ונתנה את מס' ההזמנה. לנציגה בעמדת הקבלה לא היה אכפת שהתינוקת צורחת בידיה של אשתי. בשעה טובה, קיבלנו מפתח לחדר, פרקנו את הציוד ותוך כדי חיפשנו את הלול לתינוקת בכדי להשכיבה לישון. התקשרנו לקבלת המלון וגילינו שלא נשארו להם לולים וכי המלון בתפוסה מלאה. השעה הייתה 15:30 ביקשנו סדינים למיטת הילד וכריות נוספות בכדי לנסות ליצור מיטה לתינוקת איכשהו, שמנו את הילדים במיטת ההורים הגדולה והגחנו עליהם בזמן שישנו. לאחר המון טלפונים והפצרות בעובדי המלון, קיבלנו סדינים בשעה 22:00. בין לבין גילינו שקיבלנו חדר עם נוף למסלול ההמראה של שדה התעופה האילתי (פחות מ-100 מטרים). כל נסיונותינו לדבר עם הקבלה של המלון ובמקביל עם נציגי הדקה ה-90 עלו בתהו. אמרו לנו "זה מה שיש, לא טוב לכם תעזבו! אך קחו בחשבון שתשלמו דמי ביטול של לילה אחד. שאלתי איך זה שכתוב לי בהזמנה מרפסת פונה לבריכה וקיבלתי מרפסת פונה למסלול נחיתה של מטוסים? ונענתי: "אנחנו לא מתחייבים לנוף". בגלל העייפות ומכיוון שלא יצאנו לחופשה המון זמן החלטתי לרדת מזה ולטפל בנושא כשנחזור הביתה ולא לתת לזה להרוס לנו את החופשה. בד בבד, תוך כדי שיחות הטלפון עם הדקה ה-90, אני מגלה חבר'ה שעוברים אצלנו במרפסת ועוברים מחדר לחדר באמצעות מרפסות המלון, נגשתי לנעול את דלת המרפסת וגיליתי שאינה ננעלת, הגיע איש התחזוקה של המלון, ניסה גם הוא לנעול מספר פעמים ולבסוף הצליח. ביקשתי לתקן את המנעול בכדי שנוכל להשתמש במרפסת, הוא ענה "אני רק מחליף פה, לא יכול לתקן את זה, או שתשתמש שתשאיר פתוח או שתנסה כל פעם לנעול עד שתצליח". ירדנו לבריכה וגילינו שמדובר ב"גיגית" קטנה שעומקה לא עולה על 1.20 מטר, אין מועדון ילדים, חיכינו בתור לאוכל בארוחת הבוקר והערב כחצי שעה כל פעם ואלו היו 5 ימים של סיוט! היה עדיף להשאר בבית... ברשותי תיעוד מלא של כל הליקויים, תמונות וגם צילומי וידאו של איש התחזוקה שאומר שאיון מה לעשות. פניתי לדקה ה-90 בבקשה לפחות לזכות אותי על התוספת למרפסת הפונה לבריכה ונימוקים לגבי הבטחתם לחניה, מועדון ילדים ובריכה "מדהימה". במילה אחת: שלחו אותי לעזאזל. בכל מקרה, מתכוון אני לתבוע את הדקה ה-90 בבית המשפט לתביעות קטנות. מכתב דומה בדרכו אליהם.
תודה מראש,
אושר
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה