פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בוצעה הזמנה לתאריך מסויים וההזמנה לא תואמת לבקשת הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.08.12 יום ה נכנסתי לאתר שלכם על מנת להזמין נופש בדקה ה90 לי ולבעלי לכבוד יום הנישואים שלנו שהתקיים יום ו 17.08.12 למלון ליאונרדו קללאב ים המלח , בתהליך ההזמנה באינט' הזנתי את כל הפרטים כולל מס אשראי וכו משום מה התהליך נעצר ולא הצלחתי לבצע את ההזמנה באינטרנט לכן החלטתי להתקשר ולבצע את ההזמנה טלפונית הנציג ששוחחתי עימו היה כנה ואמר לי שלא נותרו חדרים כלל הודתי לו והשיחה נותקה.
לאחר מס' דקות חזרה אליי שוב נציגה מטעמכם העונה לשם מיכל רצהבי שככל הנראה חזרה בעקבות פנייתי והפרטים שהשארתי בעצמי באתר האינט' ואני הופתעתי מאוד כשאמרה שהיא כן יכולה להזמין לי חדר בים המלח כפי שרציתי, אני שמחתי מאוד וציינתי בפניה כי התקשרתי קודם לכן ואמרו לי שאין חדרים ! אך מיכל התעקשה ואמרה שיש חדר בצמלון ליאונרדו קלאב ים המלח ומיד ביקשה שוב את פרטי האשראי, הודיתי לה מאוד ומיד מסרתי לה את כל פרטי ההזמנה, בנוסף ביקשתי ממיכל לציין 2 בקשות מיוחדות בהזמנה האחת היא שזהו יום הנישואים שלנו והשניה היא כי אנחנו שומרי שבת ואבקש לפנות את החדר במוצ"ש ולא לפני כן, חזרתי על כך מס' פעמים והיא מצידה אישרה כי תציין זאת בהזמנה. בסוף השיחה ביקשתי ממנה אישור על ההזמנה היא אמרה שאקבל אישור בסמס לנייד שלי,
שאלתי האם האישור מספיק , והאם אוכל להגיע מחר יום ו 17.08.12 למלון ליאונרדו והם ידעו במה מדובר ?
מיכל אמרה שהכל בסדר ואין לי מה לדאוג!!
אני מבחינתי שמחתי מאוד הודיתי לה וכבר ארגנתי שמרטפית לילדים וכן שכרתי רכב לשישישבת.
אני ובעלי הגענו יום ו למלון בשעה 15:00 כפי שצויין בהזמנה לאחר כ 3 שעות נסיעה הגענו ניגשנו לקבלה על מנת לקבל את החדר ושם נמסר לי ע"י הפקידה כי אין שום הזמנה על שמי ויש לבדוק מול הדקה ה90 ,
התקשרתי אליכם שוב ביום ו בסביבות השעה 15:00 והנציג שעימו שוחחתי ביקש שאכנס למייל שלי ומשם אוכל להוציא את פרטי ההזמנה –זה מה שעיתי יחד עם פקידת הקבלה ולהפתעתי הרבה גיליתי כי ההזמנה שביצעה מיכל היא לתאריך 18.8 יום שבת !!!!
התקשרתי אליכם שוב כאשר אני בוכה ונסערת מאוד (יש לציין כי אני בהריון בחודש ה-שביעי ולאחר נסיעה ארוכה ומתישה) הועברתי לנציג אחראי בשם "ליאור" שטען כי אין לו שום פיתרון בשבילי מלבד שיעביר את העניין לבדיקה ביום ראשון, ושאין לי כל ברירה אלא לחזור חזרה לאיזור המרכז כי אין חדרים בשום מקום חוץ מבאיזור "נצרת" – רעיון שהיה אבסורד לחלוטין!!!




אני ובעלי מצאנו עצמנו מחפשים בכל ההמלונות חדר ללינה כיוון שאנחנו גם שומרי שבת כפי שציינתי קודם לכן. אך לצערי לא מצאנו כלום.
נאלצנו לחזור חזרה הביתה למרכז , לחלל את השבת, נהרס לי יום הנישואים, בזבזתי זמן הוצאות דלק ושכירות של רכב, מה גם ששילמתי עבור שמרטפית סתם!!
האם זה היחס שאמורה לקבל לקוחה שמזמינה מכם באופן קבוע ????
הותרתם אותי חסרת אונים מול בעלי ומול הקבלה במלון ללא כל פיתרון מצידכם אחרי 3 שעות נסיעה הלוך ו 3 שעות נסיעה חזור .

הדבר חמור בעיניי עד מאוד ולא אסכים לעבור על כך בשתיקה !!!!
אני דורשת לקבל את כספי חזרה, עבור הוצאות הרכב דלק וכן השמרטפית.
בנוסף אני דורשת פיצוי הולם על כל עוגמת הנפש שנגרמה לי עקב טעות מצידכם שעלתה לי מאוד ביוקר.

אבקש את התייחסותכם בהקדם האפשרי.


**מצורף פרטי ההזמנה
מצורף אישור הגעה למלון ליאונרדו קלאב ים המלח לחינם !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
כסף עבור הוצאות+ פיצוי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה