פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטבה שלא קוימה כפי שנרשם בשובר נושא התלונה:
ווהב ביסאן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי נופש דרך הדקה ה 90 לאילת (מלון ליאונרדו קלאב) בהסכם ובשובר הנופש הייתי אמור לקבל שובר קניות על סך 250 ש"ח . כאשר הגעתי למלון פניתי לפקידה בקבלה וטענה כי אין להם דבר כזה . התקשרתי לדקה ה 90 וטענו כי נציג שלהם מגיע למלון וימסור לי את השובר אך עד היום לא קיבלתי ולא ראיתי מישהו מטעם הדקה ה 90
כספי סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה