פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה עקב העלאת מחיר והשפלת הלקוח בצורה אינה הולמת נושא התלונה:
מלמד שלומי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני שלומי מלמד התקשרתי בתאריך 9.4.2006 בשעה 11:30 לערך לדקה ה90 סוכנות נסיעות ברצוני לציין שאני נוסע קבוע בחברה הזאת לא בגלל המחיר כי הם יקרים אלא בגלל השירות ואף פעם לא היה לי בעיה עם החברה עד היום הזה.
ברצוני לציין שאני רוצה להזמין 2 כרטיסים לחגוג את יום הולדתי במרמריס ואשתי לעתיד רצתה להזמין אותי לנופש.
ענה לי בחור בשם עמי עטיה אמרתי לו שברצוני לרכוש 2 כרטיסים למרמריס במלון שנקרא muonamar שבמרמריס בחבילה שהופיעה באינטרנט באתר הדקה ה90 הכול כלול המחיר היה339 $ כמו כן הסברתי לו מה בדיוק אני רוצה לאחר בדיקות ועד שהמחשבים עבדו הוא אמר לי את המחיר והמחיר היה 349$ לכרטיס כולל 5 ימים במלון בחבילת הכול כלול סגרתי את העסקה למרות שביקשתי הנחה והוא אמר לי שהוא לא יכול לתת לי הנחה נוספת כי קיבלתי לטענו 18 $ דמי טיפול אמרתי לו שאני לקוח קבוע של החברה ואף פעם לא הוסיפו למחיר 18 $ אז שלא יגיד לי סתם וחוץ מזה באיסתא הופיע גם 349$ אז אמרתי שבשביל 10$ אני לא יעשה בלגן וכן הסכמתי למחיר 349$ במקום 339$ באתר.
הוא שלח לי חוזה ובו מצוין את פרטי העסקה כולל כל מה שביקשתי ומצוין נהלי החברה להלן הדקה ה90 שבמידה ואני מבטל את העסקה זה 100 % ביטול וכו' אני חתמתי על דף אישור הזמנה מס '490653 ושוב הוא ציין בפני שזה 100 % ביטול בגלל שעוד יומיים הטיסה .
התקשרי לוודא אם הוא קיבל את הפקס ובסופו של דבר הפקס הגיע אליו.
התקשרי לחברה שלי ואמרתי לה שאנחנו טסים והיא הייתה מאושרת וכו'
לאחר שעה, שעה וחצי מתקשר אלי עמי שוב ואומר לי שחל טעות בהזמנה והמחיר הוא 429$ לכרטיס במקום 349$ אמרתי לו מה הבעיה והוא הסביר לי שחלה כאן טעות והמחיר 349$ זה על חצי פנסיון ולא על בסיס הכול כלול ואמרתי לו שזה לא הגיוני כי חצי פנסיון עולה 339$ באיסתא אז מה ההיגיון שאני יקנה יותר יקר ממה שהצלחתי להשיג ואז הוא אמר לי שיש לי בעיה והוא יכול לפטור אותה בצורה כזאת שהוא נותן לי את העסקה בחצי פנסיון ואני מסביר לו שאני לא מעוניין בחצי פנסיון ואז הוא אומר לי תיקח מלון אחר יותר זול או יותר יקר כי הוא לא יכול לתת לי את המלון הזה במחיר הזה הסברתי לו שאני ראיתי את המחיר הזה באינטרנט באתר שלהם (כנראה שבאותו זמן היה שינוי במחירים באתר) שהוא לא היה מעודכן הוא לא מוכן בשום אופן להוריד לי את המחיר רק 429$ אני צריך לשלם, ברצוני לציין שהוא אמר לי במשך כל השיחות שלנו שהשיחות מוקלטות אז במידה והחברה מעוניינת בהוכחות ניתן לבדוק זאת בהקלטות הלא חוקיות מפני שלפני שמקליטים צריך להודיע לשני הצדדים למרות שלי אין בעיה כי לא עשיתי משהו שהוא אינו קשורה. בקשתי אחראי או מנהל ואף אחד לא רצה לדבר איתי כמו כן בקשתי ממנו שהוא יעביר לי את אחד האחראים והוא אמר לי שנפתור בינינו את העניין ואמרתי לו שאני לא מעוניין אז הוא הלך לדבר עם האחראים שם, בחור בשם גיורא ובחור בשם ירון או רון הוא דיבר איתם והם אמרו לו שהם עושים לי הנחה של 20$ וזה מאוד חריג, אני מבחינתי אני מסביר לעמי שאני אינני מעוניין לשלם יותר בגלל שחלה כאן טעות אם זה בחברה ואם זה עם עובד החברה להלן עמי מבחינתי אני חתמתי על טפסים ואני רוצה לקבל מה שמגיע לי אז הוא אומר לי תראה אני ישר איתך יכולתי להתקשר אלייך מחר ולומר לך שאין מקומות במלון ואז הייתה צריך לבחור מלון אחר ולא היית יודע שבעצם קרה כאן טעות אז אמרתי לו , נכון אתה צודק לכן לפעמים אני מעדיף לשלם יותר יקר כמו שאמרתי בהתחלה אני לקוח של הדקה ה90 כבר הרבה זמן ולא בגלל המחיר אלא בגלל השירות.
בזמן שאני מתווכח איתו על הנושא שאני לא מוכן לשלם סכום כזה של 409$ שזה הבדל מאוד רציני מדובר גם ב 2 כרטיסים ברקע אני שומע אותו מדבר עם אחת הנציגות שם ואומר לה תגידי "איפה אפשר לרשום אותו בתור לקוח בעייתי" אייך שאני שמעתי את זה לא ידעתי מה לעשות, ראשית דפקו אותי עם העסקה שנית דפקו לי את היום הולדת כי אין לי חשק כבר לטוס לחופשה שלישית קוראים לי לקוח בעייתי כי אני לא מוכן לשלם 409$ אז באמת תודה רבה לכם חברת הדקה ה90 ואני מצטער שאני לקוח




בעייתי ואני לא מוכן לשלם 409 $ במקום 349$ בקשתי שיעביר אותי למנהל או אחראי והוא לא נתן לי רק אחרי צעקות ששמעתי שהוא משפיל אותי ואומר לי שאני לקוח בעייתי הוא אמר לי שהוא מעביר לי
את מנהלת שירות לקוחות , ענתה לי בחורה בשם דנית שאלתי מה תפקידה והיא אמרה לי שהיא בשירות לקוחות אבל היא לא אחראית ושוב שיקר לי אדון עמי וביקשתי להעביר אותי למנהל והיא גם לא הייתה מוכנה אז בלב ברירה סיפרתי לה את הסיפור שלי והיא עשתה בירורים וחזרה אלי בערך בשעה 16:30 או 17:00 ואמרה לי שמחיר סופי שמנהל שלה נתן באופן חריג הנחה של עוד 15$ מה זה יוצא 395 $ לכרטיס והיא אמרה לי לחשוב ולהודיע לה עד שעה 22:00 עם אני רוצה או לבטל את ההזמנה .

התקשרתי בשעה 22:00 כבר מיואש לדנית וניסיתי להסביר לה שוב את העמדה שלי והיא הבינה שאני
בעצם לא אשם פה והיא העבירה אותי לאחראי בשם יאיר שסיפרתי לו שוב את המקרה שקרה והוא הבין את הנושא וגם וייעץ לי לכתוב את המכתב הזה כמו כן הוא הביא לי הנחה במחיר של עוד 6$ סה"כ לכרטיס 389$ .
אני ממש עובד עצות ואינני יודע מה לעשות האם לבטל את ההזמנה או לשלם יותר ממה שסוכם בסופו של דבר שילמתי יותר ממה שסוכם 389$ לכרטיס אני מרגיש מנוצל , אני מרגיש מרומה ומושפל יצא לי כבר החשק לטיול הזה אבל אני לא מוכן לבאס את חברה שלי מפני זה מתנה שלה אלי והיא איננה אשמה.
את ההעתק של מכתב זה אני מעביר למס' גורמים בכדי שיוכלו לעזור לי בבעייתי וגם אינני מוכן שלקוחות נוספים יפגעו כמוני .

יש לי חברה להפקות אירועים מאוד גדולה באזור המרכז ואני חושב לעצמי מה אני הייתי עושה עם במידה והיה קורה לי דבר כזה שהייתי אומר ללקוח שלי מחיר ולאחר מכן אני אומר לו מחיר אחר ראשית אינני הייתי אומר לו מחיר אחר שנית לפעמים עדיף להפסיד מלקוח אחד מאשר שיכתבו מכתב כמו המכתב שאני כותב עכשיו זהו מכתב שנכתב מתוך כעס והשפלה שלא ציפיתי לקבל בחיי דבר שכזה .

ברצוני לציין כמה נקודות עניין:
* המחיר שהופיע באינטרנט בתאריך 8.4 בלילה ו 9.4 בבוקר עד הצהריים היה 339$.
* הקלטות שיחה לא חוקיות(רק במידה ומידעים את הלקוח ).
* 2 הדפים שהם בעצם אישור קבלת הזמנה זהו בעצם החוזה בין חברת הדקה ה90 לבין הלקוח עצמו
בגלל שזאת עסקה שבוצעה טלפונית או דרך האינטרנט לכן הדפים משמשים כחוזה.
*בזמן שנציגי החברה מדברים ביניהם עדיף לשים את הטלפון על החזק בכדי שהלקוח לא ישמע מה
שקורה מעבר לקו.

אני מבקש התייחסות מצד חברת הדקה ה90 למכתבי ופיתרון לבעיה שהצגתי .

העתקים:
למר אוהד [email protected]
למר יאיר [email protected]
לשירות לקוחות הדקה ה90 03-7602257
לאתר תלונה www.tluna.co.il
לפניות הציבור
לאתר הכתבים של אתר תלונה .
עילבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיתרון כספי ועוגמת נפש פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה