פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה לונציה נושא התלונה:
זאק אוולין שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קודם כל מצערת על שגיות כתיבה, אני עולה חדשה.
אני וחבר שלי קנינו באתר דקה 90, טיסה לונציה ביום שבת בשעה 17 25 PM ליום ראשון בבוקר
והיה לנו ביעה ו אחרי שעתיים חיינו צריכים לבטל על הטיסה, לא כי רצינו לא היה לנו אופציה אחרת אז התקשרתי שעות רבות ואף אחד לא ענה לי בטלפון שלחתי שלושה אי מיילים,ואף אחד ענה.
ביום ראשון בבוקר שלחו לי איי מייל אחרי שהטיסה כבר טסה שכתוב הכל מאושרת הטיסה כבר יאצה.
אחרי שהתקשרנו הרבה פעמיים אף אחד לא ענה, כאשר הצלחנו לדבר עם משהי ,הנציג שדיבר איתי היה ממש גואל נפש ואמר לי "הכסף הלך".
אחר כך חבר שלי התקשר עוד פעם והם נתקו לו על הפרצוף!!! פעם שנייה!!!
אני ביקשתי אם אפשר להחליף לחבילה בתוך הארץ או לדחות, הם אמר לי שבגלל שהטיסה יאצה לא היה מה לעשות, הם לא הבינו ש אני ביקשתי לבטל הרבה יותר לפני שהטיסה יאצה, הם לא רק משקרים ואומרים ש שרות אצלכם 24 שעות אלא גם שרות שלהם על הפנים, זה אחריות שלהם עם לא עונים את הטלפון לפני הטיסה!!!
אני עובדת בשרות לוקחות לחול ובחיים שלי לא דיברתי עם לוקח אך שהם דיברו איתי, אכשיו עוד פעם לא עונים את הלפון.
אני שמרתי שנתיים הכסף הזה כדי לנסוע, עבדתי הרבה שעות כדי לשלם על הטיסה, והם לקחו את זה ואני לא יכולה אפילו לטייל בארץ, הכסף עלך לכיס של בעל החברת ואני לא קיבלתי כלום.
כספי סוג הנזק :
לשלם רק דמי ביטול, או לדחות את התאריך טיסה, אולהחליף לחבילה בארץ פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה