פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת חדר במלון נושא התלונה:
שרף הילה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון התקשרתי בכדי לבצע הזמנה במלון קלאב הוטל טבריה,
דיברתי עם בחור בשם יריב אשר נתן לי את השירות
ביצענו את ההזמנה ונתתי לו את מספר כרטיס האשראי שלי ,בשביל לבצע את ההזמנה הייתי צריכה להתקשר 4 פעמים ובכל פעם טירטרו אותי מאדם אחד
לשני.
לאחר שסגרנו את העיסקה נאמר לי כי החדר יהיה מוכן בשעה שלוש,
הגענו לבית מלון בשעה חמש-חדר לא היה לנו אבל את האשראי חייבו.
כמעט 3 שעות היינו שם וכמובן שהשיחות טלפון שעשיתי ליריב ולדקה ה90 לא עזרו כל הזמן העבירו אותי מאחד לשני זה היה פשוט ביזיון ,
בחיים לא התבאסנו ככה פשוט הוציאו לנו את כל החשק מהטיול,
אחרי 3.5 שעות שאנחנו התייבשנו מחוץ למלון כי בקבלה אמרו לנו שאין הזמנה
התקשר אלי יואב שאמר שיש חדר, אנחנו כבר לא רצינו וכשביקשנו שיזכו לי את האשראי הוא אמר שלא בטוח שאפשר ואחרי 20 דקות שכבר התחלנו
לצעוק על החוצפה והשירות הוא אמר לנו שהוא זיכה את האשראי.
אני ממש מתנצלת אבל ההתנצלות שלו לא מספקת אותי ואני דורשת פיצוי הולם.
הייתי כותבת יותר מוקדם אבל אני עודבדת מהבוקר עד השעות הטנות של הלילה ועכשיו החלטתי שאני חייבת לכתוב.
אבקש לטפל בתלונתי אשמח אם תצרו איתי קשר במידה וישנה בעיה,
תודה מראש הילה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי של ההזמנה המקורית שהוזמנה 2 לילות 3 ימים פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
קרן - מח' פניות הציבור שם ותפקיד:
חברת הדקה ה-90 מייחסת חשיבות רבה לשירות לקוחותיה.
אנו מגיבים לכל לקוח ולקוח שפונה אלינו בצורה ישירה.
כל תלונה, יש להפנות למחלקת פניות הציבור לפקס 050-8960120 ותשלח תגובה בהתאם.
תגובה:
לשלוח מכתב תלונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה