פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חמורה על מלון רמדה ירושלים Jerusalem Ramada נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה חמורה על זלזול בי באשתי ומשפחתי כאורחי המלון הגענו למלון שאמרו לנו עליו שהוא חמישה כוכבים אך לצערנו התאכזבנו תקלה ראשונה הדלת בחדר לא נסגרה והייתה תקולה התקשרנו לקבלה להזמין איש אחזקה חכנו קרוב לשעה מסתבר שהוא לא הצליח לתקן תתקלה ומה שהפליא אותי שאפילו תציוד הנדרש אין לאיש אחזקה במלון נשארתי לבסוף אני הטכנאי שמנסה לסגור תחדר במקום לבוא לנופש ולהנות לבסוף אמרו לנו תעברו חדר אף אחד לא טיפל בזה ולא עברנו לשום חדר הזמנו כריות ומגבות גם את זה לא הביאו והיינו צרכים ללכת ולבקש מהחדרנית בעצמה ירדנו לחדר אוכל בהחלט נדהמנו עומדים כמה אנשים מפחידים לא אחד ולא שתיים כמו חומת ברלין לא חיוך לא כלום אף תפסו אותנו בידיים כאילו שאנחנו איזה גנבים בהחלט כניסה מלחיצה לחדר האוכל לא היה מה לאכול האוכל בהגשת מלצר הגיע קר וחי שעתיים מוזגים לנו רק מרק בקשנו כף לקחת שקדי מרק מהצלחת המרכזית בחדר האוכל אך התשובה הייתה אין כף תיקחו בידיים בהחלט יחס מזלזל ומשפיל שכמותו לא חווינו בשום מקום למחורת בבוקר שאלנו תעובדים היכן הארוחת בוקר אמרו לנו למטה בשעה 11 לתדהמתנו גילנו שאנחנו בכלל רשומים בחדר אוכל למעלה ושהוא נסגר ב 11 התפללנו עם כולם עד 11 וחצי ואף לא עניין אף אחד במלון לא מההטעיה של העובדים ולא בהתחשבות בייחוד במלון גלאט כושר ש98 אחוז מהאנשים דתיים לחלוטין ואמורים להתחשב בהם בגלל התפילה אבל בהחלט שום התחשבות ממש תקפו אותנו תשלמו 760 שקל ולא הקשיבו לנו טיפת יחס לא היה קבלנו שרות מזעזע בלי טיפת חיוך כאילו עושים לנו טובה בכלל לאחר התפילה אבא שלי בהחלט נעלם ומצאנו אותו רק בערב בלובי הוא הרגיש שמתייחסים אליו כאל גנב הרגיש השפלה ואף פגיעה שילמנו סכום גבוה ואפילו חייבו אותנו סתם ביותר ולא קיבלנו תמורה מספקת אלא יחס מזלזל ושום תמורה לכסף אני לא אוכל בשר נשארתי בצום כי לא היה מה לאכול ואף חייבו אותי לשלם במיוחד בחדר האוכל הייתה אווירה של שוק ולא של מלון 5 כוכבים כבר היה מעליב הרגשנו שצוחקים לנו בפנים.... בהחלט רצינו ללכת לבית ברגל בשבת ממש ככה כי אנחנו גרים בירושלים רצינו ללכת מהזילזול היחס הפוגע וזה שבלי צדק מחייבים אותנו בעוד 760 שקל וגם תכסף של הארוחת בוקר שהפסדנו עוד שלמנו אני חושב שזה לא מוצדק כל הדבר הזה בטח לא שנשלם 760 שקל שבהחלט הטעו אותנו וגם התפילה הסתיימה מאוחר ולא התחשבו בנו בחדר אוכל למעלה ממש גירשו אותנו סגרו תדלתות הרגשנו שאנחנו השבת בצום ובטח ובטח לקבל פיצוי הולם על כל העוגמת נפש הזילזול החמור בנו כאורחי המלון והפגיעה .
וגם כספי סוג הנזק :
להחזיר את ההחזר הכספי ולפצות אותנו כאורחים חשובים של המלון פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה