|
|
|
|
|
|
אי הודעה על שינוי מועד הטיסות (הקדמת טיסה) |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברתי רכשה כרטיסי טיסה סדירה לברצלונה של אל על מחברת איסטה ברמלה, הטיסה הלוך התנהלה כסדרה.
טיסת החזור הייתה אמורה לצאת בשעה 23:00 משדה התעופה בברצלונה.
הגענו לשדה התעופה בברצלונה בשעה 20:30 והופתענו לגלות כי הטיסה הוקדמה לשעה 14:30 באותו יום ללא ידיעתנו.
אחרי שעה וחצי של בירורים של עצבים ושל חוסר אונים מצאנו טיסה חזרה ארצה עם חברת תעופה ספרדית, נאלצנו לשלם 2458.30 ש"ח!
אני פשוט לא מבין איך חברה גדולה כמו איסתא מביאה את הלקוחות שלה להגיע למצב של חוסר אונים בארץ זרה.
|
עלבון, כספי. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|