פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתה תלונה לאיסתא נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עבור :מחלקת תלונות, איסתא
הנדון: מס הזמנה 861345 ****** סימה ומשה
שלום רב,
רכשנו מכם חבילת נופש לפולין –קטוביץ, מתאריך 26/8/15 עד 1/9/15 למלון GRAND HOTEL . הכרטיסים לטיסה והוואוצרים למלון ולהגעה למלון הגיעו בזמן והכל נראה על פניו בסדר ומבטיח חופשה נעימה.
יש להדגיש כי אנחנו בני 74 ו 78 וההליכה המרובה קשה לנו מאוד, דבר נוסף, לסימה אישתי יש בעיית ברך (אחרי ניתוח החלפת ברך)וההליכה מאוד מקשה עליה . לאור זאת התלבטנו רבות טרם רכשנו את חבילת הנופש אך לאחר התייעצות עם סוכנת הנסיעות היא הרגיעה אותנו ואמרה ש"הרכב מגיע עד פתח המלון". דבר זה הפחית את החששות ויצאנו לדרך מרוצים מאוד.
לצערנו הרב, נהג הרכב הוריד אותנו כ 750 מטר רחוק מהמלון ברחוב פלטס מטיקי 750 (plats mateiski) ונאלצנו ללכת עם שתי מזוודות ושני תיקי יד. השעה בה הוריד אותנו היתה 11.00 והגענו למלון בשעה 12.00 כך שהלכנו כשעה. (מצב מסמכים המעידים על כך)
דבר זה היה מעבר לכוחותינו והגענו למלון חסרי נשימה ואשתי עם כאבי רגלים וברכים נוראיות כי ללכת עם מזוודה נגררת ותיק יד זה ממש לא ליכולותיה. עד כדי כך שאת היום הראשון ומחצית מהיום השני היא נאלצה לנוח במלון עם שקיות קרח ומשככי כאבים כדי לרפא את עצמה. דבר זה העיב על חופשתנו מאוד ופגע בכל החופשה אותה תכננו ימים רבים.
בקשנו מפקידת המלון שתשלח מכתב לאיסתא כדי לידע אותם על העוול הנגרם לנו והיא אכן עשתה זאת. התשובה היתה כי הם יטפלו בעניין וישיבו תשובה – אך כל תשובה לא הגיעה.
אי לכך אנו פונים אליכם כי הנהג יקבל הערה ונזיפה על הדבר שעשה וכן נקבל פיצוי הולם למה שנגרם לנו. איננו רוצים לאיים אך לאור האחריות שאיסתא לוקחת על חבילות הנופש שמוכרת לאנשים ועל כך שסוכנת הנסיעות אמרה לנו במפורש "כי הנהג יביא אתכם עד פתח המלון" אנו מצפים שתיקחו גם אחריות על כך.
אל תראו בכך איום כי לא זאת כוונתנו יחד עם זאת אנו מרשים לעצמנו לפנות הלאה ולדרגים גבוהים יותר וגם לתקשורת באם לא נפוצה על כך.


אנו מצרפים מסמכים המעידים על כל מה שסיפרנו במכתב זה.
טופס מס 1 – אישור העברה למלון
טופס מס 3 – המכתב שפקידת המלון כתבה לאיסתא
טופס מס 4 – תשובת איסתא
טופס מס 5 – אישור מאיסתא על הגעתנו
מפה – המציינת את מסלול ההליכה שלנו מהמקום שהנהג הוריד אותנו עד המלון


בברכה,
משה וסימה********
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה