פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה והצעת אותה טיסה במחיר גבוהה יותר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הזמנות באינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 28.3 הזמנתי זוג כרטיסים לברצלונה (צ'רטר) במחיר 500$ האחד. החברה אישרה את ההזמנה ואת המקומות מול חברת התעופה וחייבה את כרטיס האשראי שלי במחיר המלא. ב- 31.3 הם הודיעו לנו שהתבטלו ההקצאות לטיסה ולכן ההזמנה שלנו מבוטלת. כששאלנו לגבי טיסות אחרות הם הציעו לנו את אותה טיסה בדיוק (אותן שעות המראה ונחיתה) במחיר גבוהה יותר (+80$ לכרטיס). בלת ברירה (כבר הזמנו מקומות לינה וביטול כולל קנס) לקחנו את ההצעה.
טיסות 271 ו-272 ארקיע.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה וולוך-נציגת שירות שם ותפקיד:
הלקוח מוזמן לפנות בתלונה ישירות למחלקת שירות לקוחות של חברתנו
לפקס מספר 03-7777101
תגובה:
פנייה ישירה לאיסתא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה