פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בהזמנה שגרם לייקור כרטיס טיסה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הזמנות אתר אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. ביום ה' ה- 8.4.2010, בשעות הערב המאוחרות, ביצענו את הזמנת כרטיס טיסה לארה"ב עבור שני מבוגרים ותינוק עם חברת קונטיננטל (הזמנה מס' 82095). עלות הטיסה על פי ההזמנה – 2,163$.
2. על פי תנאי ההזמנה – נציג מטעמה של איסתא צור איתנו קשר תוך 6 שעות בשעות הפעילות של המוקד.
3. רק בשעות הצהריים של יום ראשון, ה- 11.4.2010 (הרבה מעבר לזמן המתחייב בהזמנה), פנתה אלינו נציגת השירות, גב' זינה שקולניק, וטענה כי כבר ביום שישי סרבה חברת האשראי לכבד את התשלום (מטעמי חריגה ממסגרת אשראי) והיא מחכה עדיין לאישור הבנק לצורך התשלום.
4. גב' שקולניק טרחה לציין כי עד שלא יתקבל האישור מחירי הטיסה אינם מובטחים.
5. הגם שלא היתה ברורה לנו סיבת הסירוב (אותה נברר ישירות מול חברת האשראי), ביצענו את התשלום באמצעות כרטיס אשראי נוסף המצוי ברשותנו. התשלום אושר באופן מיידי.
6. אלא שכעבור מספר דקות חזרה אלינו גב' שקולניק וטענה כי מחירי הטיסות התייקרו בכמעט 300$ ולכן עלינו לבצע הזמנה חדשה.
7. לשאלתנו מדוע גב' שקולניק לא פנתה אלינו כבר ביום שישי עם היוודע לה דבר סירוב התשלום, לא היתה לגב' שקולניק תשובה.
8. כאן זה המקום לציין כי התייחסותה של גב' שקולניק לאירוע היתה מבחינתנו מתחת לכל ביקורת, באשר זו התייחסה באופן מזלזל וחסר כל תודעת שירות בסיסית המצופה מנציגת שירות של חברה בסדר גודל של איסתא (ולראייה לשאלתי האם לאור התנהלותה הרשלנית אני אמורה לשלם 300$ נוספים ענתה היא בטון מזלזל "את לא חייבת...").
9. בינתיים, בלית ברירה, ביצענו הזמנה חדשה שמספרה 82624, בעלות של 2482$.
10. לאור זאת כי איסתא מודעת, בוודאי יותר מאיתנו, על חשיבות מועד ההזמנה ועל הסיכון בעליית מחירים הכרוך בדחיית תשלום עבור ההזמנה.
ולאור זאת, כי לו היתה גב' שקולניק פועלת באופן המתחייב על פי ההזמנה, סביר ושלא לומר – טרוויאלי, ומבצעת את שיחת הטלפון אותה ביצעה ביום ראשון, כבר ביום שישי, עם הוודע לה דבר הסירוב, ומיידעת אותנו בדבר סירוב חברת האשראי, היינו נהנים ממחירי הטיסות הזולים יותר.
ולאור התנהלותה הרשלנית והבלתי סבירה ומתחשבת של איסתא, דרשת איסתא לפצותנו בסך של 319$ בגין ההפרש בין שתי ההזמנות אשר פורטו לעיל.
11. בשולי הדברים אנו מוצאים לנכון לציין, כי לו היינו בוחרים לבצע את ההזמנה באמצעות סוכן נסיעות, אשר שם לנגד עיניו את טובתנו, היה הוא בוודאי פועל באופן מיידי לצורך יצירת קשר עימנו. עניין זה מאיר באור רע מאוד את השימוש בכלי ההזמנה באינטרנט של איסתא.
כספי סוג הנזק :
החזר/פיצוי כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה וולוך-נציגת שירות שם ותפקיד:
לקוח מוזמן לפנות ישירות למחלקת שירות לקוחות בתלונתו ויקבל תשובה לפנייתו
מספר הפקס לתלונות 03-7777101
תגובה:
פנייה ישירה לחברת איסתא למחלקת שירות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה