פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איסתא - יודעים רק למכור ונותנים את השירות הכי גרוע בענף !b נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ביצענו הזמנה לטיסות הלוך וחזור לאיטליה דרך איסתא (ראוי לציין ששילמנו מחיר גבוה יותר מאשר לו היינו מבצעים את ההזמנה ישירות באתר חברת התעופה - מתוך הנחה שיש לנו גב....)
כבר במהלך ההזמנה נתקלנו בנציג המכירות הגרוע ביותר שפגשנו מזה זמן - שאת המידע שהואיל בטובו לספק, תיבל בלחץ אגרסיבי (לא מתון!) למכירה וזאת החל מהמשפט הראשון שהחלפנו עמו...("אתם רוצים רק לברר או גם הזמין ?!!!!!!!)
בסופו של דבר ובשל "מקצוענותו" של איש המכירות ה"נחמד", הזמנו את הטיסה דרך האינטרנט ולא דרכו.
אולם הבעיה האמיתית הייתה כאשר בבוקר הטיסה חזרה, מודעים לנו בני המשפחה מהארץ שהם לא מצליחים לאתר את הטיסה. אחרי שהמתנו כעשר דקות (שיחת חוץ) על הקו, הואילו לענות לנו במוקד השירות של איסתא ואישרו את חששותינו לפיהם הטיסה שלנו בוטלה - ולא סתם בוטלה אלא בוטלה לפני שבוע !!!!
בשלב זה, כשאנו תקועים בחו"ל בלי מחשב/אינטרנט או טלפון זמין, במקום לנסות לעזור לנו ולבדוק את האפשרויות מול חברת התעופה ו/או לפחות לתת לנו טלפון זמין (ולא טלפון פרימיום בעלות של 1 יורו לדקה - שלא היה זמין!!) - סוכנת הנסיעות שלנו כביכול, שלא דאגה לידע אותנו על הביטול, הואילה בטובה, להודיע לנו שאיסתא לא אחראית לנו מכיון שהיא לא חברת התעופה, ושאנו מוזמים לפנות לחברת התעופה - הזרה באיטליה - שכאמור לא הייתה זמינה במשך שעות !!!!
בקיצור, ביזיון טוטאלי לחברה שאמורה לתפקד בתור סוכנת מכירות ומוכרת טיסות ומוצרי תירות בפרמיה. אפילו סוכן נסיעות איטלקי שבמקרה דיבר איתנו ניסה לעזור לנו יותר ...! פעם אחרונה שאנו מזמינים חופשה באיסתא !
עלבון, בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :
פיצוי ! וחשיפה לציבור. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה וולוך-נציגת שירות שם ותפקיד:
הלקוח מוזמן לפנות ישירות למחלקת שירות הלקוחות בחברת איסתא ויקבל מענה הולם לפנייתו תגובה:
רגע שהלקוח יפנה בכתב לפקס 037777101 תלונתו תיבדק ותטופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה