פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרטי חבילת נופש מוטעים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב הרצל 21 חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16 לחודש מאי טסנו לחופשה ברודוס למשך 5 ימים. הנופשון נרכש באמצעות "איסתא חדרה" בסכום של 612$ לאדם. במהלך השיחות ובחירת המלון, נאמר לי מפורשות כי כל חדרי המלון פונים לים- מכיוון שעובדה זו קריטית עבורי לאחר שלוש שנים כמעט בהן בעלי ואני לא יצאנו לחופשה. לא היתה לי כל בעייה לשלם תוספת באם תידרש אך הסוכנת, חזרה והבטיחה כי במלון פלדיום - כל החדרים פונים לים. כאשר הגענו לבית המלון , קיבלנו את החדר , ולהפתעתנו- נכנסנו לחדר הפונה לסלע גדול, מעל הכביש המהיר והרועש. הנחתי שמדובר בטעות, פניתי לפקידת הקבלה והסברתי לה שהובטח לי מפורשות ע"י הסוכנת כי כל החדרים פונים לים במלון. היא התנצלה ואמרה שהדבר אינו כך והסוכנים יודעים זאת, ובמידה וברצוננו חדר הפונה לים ולא על הכביש הראשי, עלינו להוסיף 25 אירו לאדם ליום, כלומר סה"כ סכום של 250 אירו לשניינו בגין חמשת הימים
(1250 ש"ח). בשלב זה התקשרתי כעוסה לסוכנת, שאמרה לי כי "הדבר הינו אשמת השטיח המעופף מהם איסתא רוכשת את החבילה.". הסוכנת הודיעה כי אינה יכולה לעשות דבר באותו הרגע אלא לנסות לראות רק למחרת בבוקר. שהדבר אינו באחריות איסתא וכי עליי לפנות לנציג השטיח המעופף בישראל שיפנה לנציג השטיח המעופף ברודוס ושאני אבדוק אולי הם מוכנים לשלם את ההפרש (מיותר לציין את עלות השיחות הנ"ל שהגיעו למאות שקלים- 20 ש"ח לדקת שיחה לישראל). טילפנתי (שוב, מהנייד שלי) לנציגת השטיח המעופף שקיבלה את פניינו ברודוס, קלייר שמה, והיא הסבירה לי שלה אין מה לעשות בעניין, ואיסתא מכרו לנו חבילה שאינה נכונה. היא אמרה שהיא מוכנה לנסות לשוחח עם פקידת הקבלה. פנינו שוב לפקידת הקבלה שניאותה לשוחח עם קלייר והסבירה לה בנימוס שאינה יכולה לעשות דבר כל עוד לא משולמים אותם 250 אירו בגין החדר המבוקש. קלייר הסבירה לי שהיא מתנצלת, היא ניסתה, אבל אין מה לעשות, שפשוט "ננסה להתחנן". פקידת הקבלה הסבירה לנו שלדעתה יש בעיייה עם הסוכנות בישראל, מכיוון שהסיפור חוזר על עצמו, ושבתאריכים של החבילה לפניינו הגיעה אישה עם בעייה זהה שלא וויתרה והמתינה 6 שעות בלובי ולא הסכימה לעלות לחדר עד שהסוכנות דרכה הגיעה ניאותה לשלוח עבורה את הפקס ולספוג את התשלום. היא הסבירה לנו שכל מי שמגיע מישראל טוען שהבטיחו לו חדר עם נוף לים, וכי אינה יכולה לנהוג שונה עם תיירים ישראלים ואירופאים- שמשלמים בגין נוף לים.
יום וחצי לפני טיסתנו הביתה, הסוכנת שלנו מאיסתא שלחה לנו מיסרון בנוסח הבא : "לאחר שיחות רבות, העניין סודר- כאשר תגיעו למלון תיגשו לקבלה ויחליפו לכם את החדר ללא כל תשלום מצדכם"- ואני חושבת לעצמי, עד כמה איסתא חושבת אותי לטיפשה ? אני מודה מכל ליבי לסוכנת שלנו, שאינני רואה את הבעייה מולה כלל- כיוון שטיפלה בנו במסירות לאורך ההזמנה- אך מה למה בדיוק חושבים אותנו עד כדי שבלילה האחרון שלי ברודוס אארוז את המיטלטלין שלי ואעבור חדר ?
מכיוון שספגנו עוגמת נפש אמיתית כזוג שאינו מרבה לנפוש (כהורים לפעוטות) והמתין רבות לחופשה הזו, ושוכן על הכביש הראשי למרות ההבטחה כי מדובר בחדרים הפונים לים (דמיינו עצמכם גרים מעל כביש החוף- כן, ממש כך), ובזבוז היום הראשון על שיחות טלפון לארץ וברודוס מהנייד הפרטי, והבכי , והרס החופשה- אנו מבקשים להגיש תביעה בשמנו פעם אחת ולתמיד על מנת שאותן חברות יפסיקו לרמות את אותם לקוחות תמימים, שלדברי פקידת הקבלה- חוזרים שוב ושוב עם אותו סיפור למלון.
כספי סוג הנזק :
פיצוי שווה לעלות החופשה כולה : 4,900 ש"ח. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה וולוך-נציגת שירות שם ותפקיד:
הלקוחות מוזמנים לפנות ישירות למחלקת שירות לקוחות לקבלת מענה הולם לתלונתם תגובה:
הפקס של המחלקה הוא 037777101
הלקוחות יקבלו התייחסות ומענה רק בפנייה ישירה לחברת איסתא,תודה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה