פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נגד איסתא< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: בקשה להחזר כספי עקב ביטול הזמנה

1. ביום 26.5.2010 ראינו מודעה בעיתון של חברת איסתא ובה הצעה לטיסה למרמריס הכל כלול ב 139$
2. חברה שלי ערין בדארנה פנתה למשרדי החברה באוניברסיטת חיפה לבדוק את זה. בהתחלה אמרו לנו שיש טעות בפרסום ואחרי שהרינו להם את העיתון אמרו שאין מקומות.
3. התקשרתי למוקד טלפוני של איסתא, לבדוק אם יש מקומות. בהתחלה אמרו שזה לא המחיר וכשעניתי שיש מודעה בעיתון הנציג שלהם אמר שזה נכון אבל זה מותנה בהזמנת שני מקומות.
4.בסביבות השעה 15 הזמנתי שני מקומות ואמרתי שנשלם בכרטיס אשראי של אבא של חברה שלי.
5. הוא מילא את הפרטים של הכרטיס אשראי וביקש שנשלח צילום תעודת זהות של בעל הכרטיס בשביל שיעשה הזמנה. הוא אמר שבלי זה לא ניתן לעשות הזמנה. שמו של הנציג היה עדי.
6. בסביבות השעה 18 התקשרו להגיד שאין מקומות לחבילה של ה139 $ והציעו חבילות אחרות יותר יקרות.
7. התקשרו גם לחברה שלי להגיד לה את זה והיא הסכימה לחבילה היותר זולה מבין שתי החלופות ואמרו לה שצריך לשלוח צילום ת.ז של בעל הכרטיס.
8. התקשרו אלי לבקש שאחתום על טופס אישור הזמנה שנשלח במייל בשמו של בעל הכרטיס ולשלוח את צילום ת.ז. עניתי שאין לי מחשב ושישלחו לחברה שלי והיא תדפיס ותחתום.
9. חברה שלנו שלחה פקס עם אישור הזמנה חתום אבל לא שלחנו צילום ת.ז.
זה היה בשעה 20 .
10. בשעה 20:15 התקשרתי להגיד שאנחנו לא רוצות את החבילה הזאת ושאנחנו לא נשלח צילום ת.ז.
11. הנציגים והאחמ"ש ענו שאין מה לעשות שהכרטיס חויב ואנחנו חייבות לטוס.
12. חשוב להדגיש שבכל פעם שהתקשרנו הנציגים הפנו אותנו למוקד הזמנות ולא לטיפול בהזמנה קיימת, אנחנו לא קיבלנו מספר הזמנה כי הנציג המטפל אמר שרק אחרי שנשלח צילום ת.ז אפשר להזמין.
13. אנחנו לא ידענו שאפשר לחייב את הכרטיס בל צילום ת.ז. ובכל מקרה זאת לא החבילה שרצינו. התקשרנו לבטל שעה לאחר ששלחנו את האישור הזמנה, ולא נתנו לנו למרות שהסברנו שלא נשלח צילום ת.ז.
בכל מקרה זאת לא החבילה שרצינו. התקשרנו לבטל שעה לאחר ששלחנו את האישור הזמנה, ולא נתנו לנו למרות שהסברנו שלא נשלח צילום ת.ז .
חשוב להדגיש שבכל השחות הם הדגישו שבלי האישור הזמנה החתום וצילום ת.ז אי אפשר לעשות הזמנה.
הצילום לא נשלח והתקשרתי לבטל 15 שעה אחרי שהאישור הזמנה נשלח.
בכל זאת הם חייבו אותנו ב-100% דמי ביטול.
כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
חברתנו תתן מענה ללקוח כאשר יפנה ישירות למחלק שירותל בתלונה תגובה:
הפניה תעשה בכתב לפקס מספר 037777101
רק לאחר שהלקוח יפנה יקבל מאיתנו תשובה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה