פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מוטעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 26.5.2010 בעקבות המודעה של איסתא בעיתון ישראל היום התקשרתי לאיסתא להזמין חבילת נופש למרמריס ב 139 $ כשהיציאה היא יום למחרת. הנציג אמר לי שזה מותנה בהזמנת שני מקומות למרות שזה לא רשום במודעה.
הזמנת לשניים, אבל בהמשך היום התקשרו להגיד שאין מקומות ביבילה הזאת והציעו חבילה פחות טובה ויותר יקרה.
הסכמנו לחבילה ושלחנו אישור הזמנה חתום אבל בלי צילום ת.ז של בעל הכרטיס. חשוב לציין שבכל שיחה הנציגים הדגישו שתנאי ןלביצוע ההזמנה זה אישור ההזמנה ושליחת צילום ת.ז . ואנחנו לא שלחנו את הצילום ת.ז.
רבע שעה בלבד לאחר שליחת האישור החתום התקשרתי לבטל, בין היתר כי ראיתי באתר שלהם את אותה חבילה ביותר זול, וכי לא הערכתי את ההתנהלות שלהם שכן הבנתי מהחברה שלי שהיא ניסתה להזמין בבוקר ואז הם כבר ענו ללה שאין מקומות - והם לא הסכימו וחייבו אותי בכל המחיר דמי ביטול של 100%.
שלחתי לכם מייל רק שלא ציינתי שהיה פער בין המודעה למה שהציע הנציג

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הלקוח כבר פנה אתמול באותה התלונה והוסבר שצריך לפנות ישירות לחברתנו תגובה:
שוב פנייה לחברתנו לפקס 037777101 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה