פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות, עוגמת נפש, הטעייה וזלזול נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית כל עליי לציין שמעולם לא חוויתי עוגמת נפש כה גדולה מחברה כלשהי.
אני ובן זוגי סטודנטים שרצו חופשה נעימה לנוח בה.
שילמנו עבור 6 ימים (מה3.6 עד 8.6) 6 ימים במלון הלנה פארק שבבורגס בבולגריה.
דאגנו שהכל ילך כמתוכנן, שילמנו הכל מראש, את העיסקה ביצענו באיסתא בסניף לב המפרץ אצל נציגה בשם קטיה.
יום לפני הטיסה קיבלתי טלפון מקטיה אשר בישרה לי לתדהמתי כי הטיסות בחזור מבורגס ב8.6 מבוטלות לגמרי ואין טיסה באף חברה,כבר שבוע לפני הטיסה לא היתה אופציה להזמין טיסת חזור ב8.6 אך קטיה אמרה כי הם יודעים את זה רק באותו יום שהיה יום לפני הטיסה, התחננתי שתמצא לי טיסה כלשהי בתאריך זה וחוץ מלבטל את הנופש, לקצרו או לדחותו לא מצאה לי פיתרון.
ברור לי שביטול הטיסה לא קשור לאיסתא אך ציפיתי ש"יגדילו ראש" לגבי הפיתרון.
עוגמת הנפש היתה רבה והחלטנו לטוס ל4 ימים במקום 6 ולחזור ב6.6 מתי שכן יש טיסות חזור. הסכום שקטיה אמרה שיכולה להחזיר לנו הוא 110 דולר לאדם על היומיים שהפסדנו, הבהרתי לה שהמחיר אינו משתלם אך לא אישרו לה לבוא לקראתנו למרות שהיינו במצב נוראי עקב השינוי. לקחתי חופש מהעבודה במיוחד לטיול זה והאכזבה היתה רבה. התפשרנו על ארבעת הימים ובמלון עצמו פגשנו אנשים אשר גם להם בוטלה הטיסה מבורגס ב8.6 אך להם הוצעה האופציה לטוס מעיר אחרת באותו תאריך- מורנה ואף אירגנו להם הסעה מבורגס לורנה ביום הטיסה ללא עלות. הרגשתי מרומה, למה לי לא הוצעה האופציה? למה אותי הפקירו? התקשרנו לסניף של איסתא מחו"ל אל קטיה וביקשנו ממנה לנסות להעביר את הטיסה בחזור אל ורנה ב8.6 ושאנחנו נדאג להסעה מבורגס לורנה. קטיה אמרה כי יש מקום בטיסה אך אין מקום במלון, לאחר השיחה איתה ניגשנו לקבלה שם אמרו לנו שיש הרבה מקום ושחברת הנסיעות תבצע את זה מולם, הטעו אותנו לשווא.הסניף היה כבר סגור כי זה היה ביום שישי לכן התקשרנו למוקד החירום של איסתא- הבהירו לנו שיש להם אותן הרשאות. במוקד אמרו לנו שהם לא מטפלים בזה והפנו אותנו אל הסוכן של יוניטל-ולאדי שאמר שכבר מאוחר מדי והיה צריך לתאם את זה כשדיברנו עם קטיה לפני כניסת השבת כי עכשיו אין עם מי לתאם בחברת התעופה. הטעו אותנו פעם אחר פעם, טירטרו אותנו, שיחקו איתנו וכל זה כשאנו "בחופשה" ומתעסקים בשיחות שעולות כסף ללא מענה. אני כועסת שלא הוצע לנו פיתרון הטיסה מורנה כמו שהוצע לאחרים וגם כשאנו הצענו הטעו אותנו שאין מקום במלון ושכל אחד אחר מטפל בזה, קטיה לא הפנתה אותנו אל הסוכן של יוניטל בזמן, פשוט התנערו מאיתנו ושיחקו עם כספנו, אני דורשת החזר כספי על הנופש שהרסו לנו על מנת שאוכל לטוס לנופש הזה בצורה הוגנת.
כספי+עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הלקוחה מוזמנת לפנות ישירות לחברתנו בתלונה מסודרת תגובה:
הפניי נעשית בפקס למחלקת שירות 037777101 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה