פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס טיסה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
טכניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש אפריל רכשתי כרטיס טיסה לבלגיה (הכולל עצירה בהולנד והמשך לאחר כשעה לבלגיה). הכרטיס נרכש חודשיים וחצי לפני הטיסה.
מכיוון שזו הפעם הראשונה בה אני רוכשת כרטיס טיסה, החלטתי לגשת למשרד תיירות מוכר ומסודר, במיוחד כזה המיועד לסטודנטים ולא להזמין כרטיס טיסה באינטרנט, גם אם קניה דרך משרד תייקר לי את עלות רכישת הכרטיס.
כשבחרתי באופציה של רכישת הכרטיס דרך משרד איסתא שבטכניון, הנחתי שסוכן הנסיעות יסביר לי אילו אפשרויות קיימות לרכישת כרטיס טיסה וימליץ לי על האפשרות המתאימה ביותר לי אישית.
כשהגעתי למשרד איסתא הממוקם בטכניון, מוסד הלימודים שלי, סוכנת הנסיעות ששמה אירנה, הציעה לי מספר טיסות במחירים שונים, אך לא טרחה להסביר לי שישנם סוגים שונים של כרטיסי טיסה. רכשתי את כרטיס הטיסה שהציעה לי סוכנת הנסיעות לרכוש מבלי שיידעה אותי שעל כרטיס הטיסה המוצע לי יש מגבלה כך שלא ניתן להעבירו.
במעמד הרכישה נתבקשתי לחתום על טופס. מאחר וזו פעם ראשונה שאני רוכשת כרטיס טיסה, הנחתי שזו הפרוצדורה הרגילה בכל עסקת רכישת כרטיס טיסה. בטופס צויינה עלות ביטול/שינוי כאשר המגבלות המצויינות, וגם כפי שהוסבר לי, הן שינוי יעדי הטיסה ותאריכה. לא הוסבר לי שמשמעות נוספת היא אי אפשרות להעבירו במקרה ולא אוכל לטוס.
יש לציין, שעד עתה, כל סוגי הכרטיסים שקניתי בחיי, כולל כרטיסים שקניתי לאטרקציות בחו"ל עבור אותו טיול (פרט לכרטיס הטיסה), היו ניתנים להעברה חופשית לאדם אחר במקרה של שינוי פתאומי ברגע האחרון, למרות שלא ניתנים לביטול או שינוי. לכן, לדעתי, חשוב לציין פרט זה בעת ביצוע הזמנת כרטיסי טיסה, פרט שלא עבור כולם טריוויאלי, ובעניין זה סמכתי על סוכנת הנסיעות. באותו עניין, ברצוני לציין שהזמנתי שני כרטיסים, לי ולחברתי. מאחר ולא ידעתי את מספר תעודת הזהות של חברתי, נכתב מספר פיקטיבי על ידי הסוכנת בזמן שמירת המקומות בטיסה, פעולה שביססה את הנחתי שלא ניתן לשנות פרטי נוסע. דבר נוסף, כפי שכבר ציינתי, לא אמרה לי הסוכנת שישנם סוגי כרטיסי טיסה נוספים, ובכך גרמה לי להבין שהאפשרות היחידה להזמין כרטיס טיסה היא בתנאים אלו.
לפני כשבועיים, גיליתי שלא יתאפשר לי לטוס בתאריך זה.
פניתי מיד לסניף בו רכשתי את כרטיסי הטיסה, לסוכנת אירנה, במטרה להעביר את כרטיס הטיסה לאדם מסויים, והופתעתי לשמוע בפעם הראשונה שאת הכרטיס שרכשתי לא ניתן להעביר לאדם אחר. באותו מעמד, אמרה לי אירנה שאדע לעתיד שישנם סוגי כרטיסי טיסה נוספים שבהם ניתן לשנות את הפרטים אך הן מעט יקרות יותר, דבר שלא הוצע לי כלל בבואי לרכוש את הכרטיסים בתחילה.
במטרה למצוא פתרון לבעיה, ניגשתי, כחודש לפני הטיסה, למנהלת הסניף - אסתי. זו הייתה הפעם הראשונה שבה פגשתי אותה ושוחחתי איתה, ומתחילת השיחה אסתי התנהגה כלפיי בתוקפנות, צעקה עליי, השפילה אותי ליד חברתי וליד סוכנת הנסיעות, בכך שרמזה שאני משקרת שלא נאמר לי לגבי שינוי פרטי הנוסע בכרטיס. בנוסף, גרמה לי להרגיש טיפשה על כך שאני לא מבינה מה כתוב בהסכם, כאשר זה כתוב "כל כך בבירור" (גם בהסכם עצמו לא מצויינת באופן ברור מגבלת העברת הכרטיס לאדם אחר).
אני מרגישה שלמרות שעשיתי הכל כדי לקבל את התנאים הטובים ביותר, גם אם זה כרוך בתשלום מעט גבוה יותר, ופניתי למשרד נסיעות שעליו חשבתי שאני יכולה לסמוך לקבלת כל המידע והפרטים, הוכשלתי ע"י סוכנת נסיעות שלא נתנה לי את כל המידע וגרמה לי לרכוש כרטיס שלא התאים לצרכיי.
אני מרגישה שהעלימו ממני מידע ובכך גרמו לי להזמין טיסה שעל פי הבנתי בזמן ביצוע ההזמנה, זוהי סוג הטיסה היחידה שקיימת והאפשרות הטובה ביותר.
אני מתחילה לחשוב שאולי טעיתי כשהאמנתי שעדיף להזמין טיסה ממשרד נסיעות, מול סוכן נסיעות. כי הרי המידע שקיבלתי הוא בדיוק המידע שיכלתי לקבל באינטרנט. ואולי להפך - ייתכן שאם אכן הייתי מזמינה טיסה באינטרנט הייתי בודקת יותר מכיוון שלא הייתי סומכת על כך שאדם מוסמך היושב במשרד הנסיעות יסביר לי את כל הפרטים וייתן לי את המידע הדרוש.
אני מרגישה פגועה כי כאשר למנהלת הסניף היא התייחסה לתלונתי בזלזול, צעקה עליי והשפילה אותי.
לסיכום הייתי מצפה ממשרד תיירות הממוקם במוסד אקדמי הנותן שירות לסטודנטים שעבור חלקם זו וודאי הפעם הראשונה בה הם רוכשים כרטיסי טיסה, שייתן מידע מפורט לגבי תנאי הטיסה ואפשרויות רכישת סוגי כרטיסים שונים. כמו כן, הייתי מצפה שמנהלת המשרד לא תדבר בבוטות ללקוחות שבאים להתלונן ובמקום לתקוף, לבדוק האם אפשר לעזור באותו מקרה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה