פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נציג נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
במהלך תיאום דרכם על הסדר של מלון בברצלונה דרך האתר, יצר עימי קשר נציג אתר בשם יוסי.
בתחילת השיחה היה מאוד נלהב לבצע את העיסקה- כמו כן גם השירות שקיבלתי ממנו.
בשיחה מול יוסי תואם אם יבצע אליי חזרה- הנושא היה בהול מאוד בשל נסיעת הפתעה שהייתה מתוכננת למלון ספציפי ולאחר רכישה של כרטיסי טיסה בתאריכים אלו.
בשיחה מול יוסי הוסבר כי כי יש צורך באישור מול המלון קלדרון- בברצלונה.
קיבלתי את דברין, טען כי יעביר את הבקשה וכי יחזור במהלך 48 שעות לתשובה סופית וכמובן לאישור ההזמנה, יחד עם זאת ביקשתי מהנציג לבצע חזרה ולנסות לזרז את התהליך (מהסיבה כי מוזמן כבר כרטיס הטיסה ולא ניתן לבטלו) - טען כי יצור עימי קשר 24 שעות משמע יום למחרת.
לא התקבל טלפון ביום שלמחרת לאחר שיחה שלי למוקד להמתנה ממשוכת ולהעברה מנציג לנציג עד הגעתי שוב ליוסי - חוויתי יחס מזלזל ולא דומה ליחס שהתקבל בהתחלה בעת ביצוע העיסקה, במהלך השיחה טען כי אין מה לעשות- בגישה מאוד לא שירותית (בתור מנהלת בש"ל, אני מודעת למהות השירות ולחווית הלק'וההשפעה בהתאם על הסביבה לאחר מקרה זה), לאחר מילים מאוד חדות בשיחה והסבר של "נפנוף מהקו" טען כי יצור עימי קשר במועד שינו מחר, וטרח להזכיר לי מה הסיבה שהתקשרתי אם כבר הוסבר לי מראש כי מצריך 48 שעות ללא שום רצון לעזור!!! בהמלך השיחה ביקשתי מנהל בטענה כי אולי דרג בכיר יותר יוכל לבצע את הטיפול המהיר יותר עבורי (מעבר לכך היחס שהתקבל מהנציג לא השאיר בי רצון להמשיך בשיחה עימו ובטח לא "לתרום" לו את המכירה), יוסי התמקח ,הרים את קולו וטען כי אין מנהל רק עוד 24 שעות וזוהי התשובה.
טען כי הינו נמצא באיסתא 4 שנים וכי יודע מה הינו אומר, קיבלתי את הדברים בצורה מאוד לא נעימה אך הסברתי כי אמתין למחר לשיחתנו.
קיבלתי את השיחה במהלך שעות הצהריים - יוסי טען כי לא אושר המלון בברצלונה, לאחר בירור קפדני יותר אל מול נציג איסתא+ סוכן נסיעות העובד עם החברה התברר כי אכן קיימים מקומות במלון (מה שהחשיד עוד יותר את ה"רצון של יוסי לעזור ").
לאחר שהדברים נבדקו יצרתי קשר שוב עם איסתא לשוחח עם יוסי לגבי הנושא, הנציג צעק, טען כי אין מנהל ואני מוזמנת לשוחח עם נציג בש"ל, ולאחר מכן ניתק את השיחה.
מעולם לא פניתי לאף גורם בנוגע לתלונה כזו או אחרת כי אין בי כוונה לפגוע באדם המתפרנס למחייתו, יחד עם זאת המקרה הפרטני הזה היה בעיני אכזבה מאוד גדולה מאיסתא- הלוא הוא מייצגה.
אני טסה במהלך השנה לפחות 5 פעמים- היו נסיעות דרך איסתא.
מה אוכל להבטיח הוא כי לעולם לא אסע לאחר הנופש הנ"ל דרך חברתכם!
היה נראה לי תמוהה נושא המחיר של המלון קלדרון 426 יורו אך אם חלה טעות בדבר העלות יש אפשרות לעדכן את הלק'- ואולי הוא ייראה לנכון כן לבצע את ההזמנה.
לידיעתכם לאחר מכן פניתי לאיסתא שוחתי עם נציגה מאיה- מקסימה!!! שביצעה לי את העיסקה של המלון בעלות גבוה יותר אך היחס הינה שונה!
מעבר לפנייה שתועבר על ידי למחלקת תלונות הציבור באתר צרכנות הוגנת + השגתם לק' מקשור מאוד ולא מרוצה!!!
במקביל יועבר פקס למס' של פניות הצביור שניתן על ידי יוסי (האמת שיכול להיות שמס' הפקס שניתן אינו פניות הציבור אלא פקס מסויים שיושב על ידו).
הפיקו לקחים, בהצלחה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הלקוחה יכולה לפנות ישירות לשרות לקוחות ותטופל בצורה הטובה ביותר
מספר הפקס של המחלקה 037777101
תגובה:
בברכה מחלקת שרות לנוסע פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה