פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת שירות ואמינות על איסתא נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אשתי ואני הזמנו דרככם כרטיסי טיסה לתיאלנד לפני מספר שבועות.
לפני מספר ימים התקשרנו להזמין לינה במלון סוואדי בבנקוק איין לתאריך 28.7.10.
שוחחנו עם נציגת מכירות שלכם בשם מעיין היא נתנה לנו פרטים כלליים על המלון וסיכמה איתנו על עלות של 18 דולר ללילה( 74 שח לאחר שהיא ביצעה את החישוב). הסכמנו לתנאי העיסקה ונתנו לה פרטי כ.אשראי לחיוב.

לאחר מספר ימים קיבלנו את חוזה בו גילינו להפתעתנו פרטים חדשים שלא צויינו כלל בשיחה עם מעיין וניראה שלא באופן מקרי. למשל, גילינו שהחיוב נעשה ביורו (שהעלות הכוללת גבוהה מהמחיר בדולר שצוין לנו) ובנוסף גילינו שישנה עמלה בגין עיסקה בכ.אשראי שגם זהו פרט שלא צוין.

כאשר פנינו לבירור הנושא נתקלנו במענה מזלזל של נציגכם שלא היו מוכנים לשמוע או לברר את הנושא. להלן השירות שניתן לנו:

1. נציגה בשם אירה – היתה חסרת סבלנות, הציעה לנו לבטל את העיסקה וניתקה לנו את השיחה בפנים.
2. בשיחה שניה עם אירה היא סירבה לתת לי לשוחח עם מנהל או ממונה בטענות שווא, כגון: כבר ביטלנו לך את המלון אז עכשיו אתה כבר לא לקוח ואין לך אפשרות לדבר עם מנהל. בנוסף חיזקה את הצעתי לשלוח מכתב תלונה.
3. לאחר "7 מדורי גיהינום" קיבלתי את הזכות וקיבלתי מנהל בשם דרור שצעק עלי שהוא מבוגר ממני, ציין שהוא בדה"כ בכלל לא מדבר עם לקוחות ושלח אותי לדבר עם הנציגה שביצעה את המכירה. לא היה מוכן לבצע שום בירור וגם חזר על כך שאבטל את העיסקה ואשלח מכתב תלונה.
4. נציגת המכירות, מעיין טענה שהיא פעלה לפי ההנחיות ואכן ציינה את המחיר ביורו ואת עמלת החיוב בכ.א. תמוה בעיני איך זכרה כל כך בוודאות את השיחה שלנו מלפני מספר ימים ומדוע סירבה להצעה שלי להאזין לשיחה במערכת ההקלטות שלכם.
5. ההסבר עליו חזרו נציגכם הוא שהחברה מכסה עצמה בכך ששולחת טופס אישור שנשלח. הטענה שלנו היא שאין להסתתר מאחורי הטופס ויש לומר פרטים מהותיים כבר במעמד השיחה ולא לגרום לאכזבה ועגמת נפש לאחר שהייתה גמירת דעת אצל שני הצדדים.

אנחנו לקוחות וותיקים שלכם וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים במתן מידע מוטעה ומטעה, ביחס מזלזל, חסר סבלנות, כאשר מוציאים אותנו שקרנים וחמדנים שמנסים לגזול מהחברה.

אנו מסיקים מהנ"ל שאנחנו לא מקרה בודד בו נציגי המכירות שלכם "חוסכים" בשיחת הטלפון מידע חשוב ומהותי שמשפיע על קבלת ההחלטה באם לסגור עסקה טלפונית וזאת ללא גילוי נאות החוק ובספק רב אם נעשה בתום לב.

כל דרישתנו הייתה שנושא ייבדק ויזכה להתייחסות רצינית ואחראית כפי שמצופה מחברה בסגר גודל שלכם.

נציגכם דאגו לתת לנו את התחושה שכעת כשהביקוש לחופשות גדול אנחנו רק מטרידים אותם בדרישות שלנו וניתן לזלזל בנו.

כמובן שפעלנו לפי המלצת עובדיכם ונאלצנו לבטל את העסקה כאות מחאה על חוסר האמינות שלכם והיחס המזלזל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב התנצלות על השירות הלקוח ויחס המזלזל בלקוחות עם התייחסות לפרטים שנציגיי מכירות לא מציינים פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הלקוחות יכולים לפנות ישירות למחלקת שרות לנוסע באיסתא ויקבלו מענה ושירות תגובה:
הפקס של שרות לנוסע הוא 037777101
בברכה מחלקת שירות לנוסע
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה