פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים בעת ביצוע הזמנה לבית מלון בחו"ל. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.8.10 ביצעתי הזמנה טלפונית טיול לברצלונה כאשר תאריך הנסיעה הוא 19.9.10. בעת ההזמנה הובטח לי מלון בדרגת 4 כוכבים בכיכר אספניה מלון קטלוניה פלאזה ובמידה ולא יהיה את המלון הזה אז מלון באותו הדרוג ובאותו האזור(כיכר אספניה).את ההזמנה עשיתי במיוחד כחודש וחצי לפני הנסיעה וזאת עקב כך שיהייה לי את המלון המבוקש וכמובטח.כמו כן הטיחו לשלוח את כרטיסי הטיסה שבוע לפני הנסיעה.
אך בפועל קרה כך:
1.רק אתמול קיבלתי את כרטיסי הטיסה וזאת לאחר יותר מ 20 שיחות טלפון שעשיתי אני לחברה.
2.אתמול אף נודע לי כי אין לי את המלון שהובטח לי(קטלונה פלזה בכיכר אספניה) ובמקום הם נותנים לי מלון בשם קטלוניה אטנס שנמצא אף בברצלונה אבל במרחק של כ 20 דקות נסיעה מהעיר ומכיכר אספניה.
זה כמו שאדם יגיע לתל אביב מובטח לו מלון בכיכר דיזינגוף והוא מקבל מלון בדרום ת"ת בשכונת התקוה.
פניתי לפקידה שטיפלה בי בשם ליאת ושוב הטלפונים עליי והיא אמרה לי שהיא מצטערת זה מה שיש בברצלונה כרגע ואין להם מלון אחר.הסברתי לה שהובטח לי מלון בכיכר אספניה והיא אמרה שלא הובטח לי כלום אלא מלון אחר בדרוג של 4 כוכבים.
פניתי לבחור בשם עידו מאיסתא שהציג את עצמו כמנהלה של ליאת הסברתי לו את העניין ומה עוד שרבע מהתשלום בוצע בכ.אשראי והשאר במזומן וזאת עקב להבטיח לי מקום בטיסה ומלון טוב והסברתי לו את הסיפור שההזמנה הינה מתאריך 4.8.10 לפני חודש וחצי ושאני מעוניין לקבל ואף עומד על זה את המלון בכיכר אספניה.
ע"פ השיחה עם עידו מיום 14.9.10 הוא הבטיח כי ינסה לעזור לי במציאת מלון חלופי וזאת לאחר שליאת אמרה שאיסתא מוכנה לספוג עד 50 יורו במציאת מלון אך אין מלונות אחרים באזור כרגע זולת קטלוניה אטנס.
היום בבוקר אני הייתי זה ששוב התקשר מספר פעמים עד שהשגתי את עידו(קשה להשגה הבחור) הוא טען כיחיפש לי מלון חילופי ואף היה מוכן לספוג עד 150 יורו לשדרוג מלון אחר אך אין מלונות עניתי לו כי אני יודע שיש שדרוג ב 200 יורו ואני מוכן לספוג 50 יורו לאחר 150 שאיסתא תספוג והוא התחיל להשתולל לדבר לא לעניין ומה פתאום וזה מה שיש ואין מלון אחר ואם תירצה לנסוע תיסע ואם לו אתה יכול לבטל ולשלם דמי ביטול,הסברתי לו כי מדובר בטיול בר מצוה של הבן שלי ואינני מוכן לבטל אך במידה ולא יהייה לי שדרוג למלון אפנה לערכאות משפטיים בנדון ואף שלחתי לו מכתב בפקס בנדון,וכן ביקשתי את שם משפחתו לצורך העניין ולצורך התנהגותו הצעקנית והלא יפה והוא ענה לי בשבילך כרגע רק עידו.....
אני רואה בחומרה רבה את העניין הזה כי את ההזמנה עשיתי חודש וחצי לפני הנסיעה וזאת עקב הטחת איסתא למלון בכיכר אספניה.
אשמח אם תבררו את העניין מס ההזמנה שלי היא 100412424 ע"ש כהן שדה מיכאל ואלי עפגין.
מודה לכם על טיפולכם כהן שדה מיכאל.
עוגמת נפש עלבון ונזק כספי. סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
באם הלקוח לא מרוצה או שיש לו עוד תלונות הוא מוזמן לפנות למחלקה ממנה נעשתה ההזמנה ולדבר עם מנהל
בברכה
תגובה:
חברת איסתא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה