פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור עם מחיר טיסה שכתוב באתר אך אינו נכון! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 25.8 יום ד', בדקתי טיסות באתר של איסתא. בשעת אחה"צ הופיעה טיסה לדוברובניק (שהמריאה ב 26.8 ב 4 בבוקר) על סכום של 159$. בדקתי כל כמה דקות את האתר, ואז גיליתי שהמחיר ירד ל 99 יורו. מייד כשהמחיר החדש פורסם, נכנסתי לביצוע הזמנה, אבל אי אפשר היה לבצע את ההזמנה, האתר "זרק" אותי חזרה לעמוד הראשי בכל פעם שניסיתי להכנס לתוך ההזמנה. מייד התקשרתי לברר במה מדובר, כי חשבתי שאזלו הכרטיסים ולכן אני לא יכולה להכנס להזמנה באינטרנט. בשיחתי הראשונה איתם בשעה 19:00 (או 19:30) הנציגה שענתה לי ראתה את הבעייה באתר, ואמרה לי שיש כרטיסים עדיין, היא גם אמרה שמדובר בכרטיסים ב 99 יורו. אמרתי לה שאחזור אליה בקרוב, וכך עשיתי (הייתי צריכה להגיע להחלטה סופית בנוגע לסגירת הטיסה). כשחזרתי לאיסתא כעבור 20 דקות הנציגה כבר לא הייתה ולאחר המתנה ארוכה על הקו דיברתי עם נציג שלא תיפקד בצורה טובה כמו הנציגה. הוא חשב שאין מקומות בהתחלה. אבל אז הוא ראה שיש. הוא לא הבין למה אני לא יכולה להכנס מהאתר, ולא התנהל כראוי (לבסוף ראה שאי אפשר להכנס באתר). בסופו של דבר הוא ראה שיש מקומות (והיו הרבה מקומות ריקים על הטיסה). כשהגענו לסגור את ההזמנה בטלפון, הוא הודיע לי שהמחיר הוא 159$ ולא כפי שפורסם 99 יורו. הייתי כמובן נזעמת ומופתעת. הסברתי לו שמאז שראיתי את המחיר, ולאחר השיחה עם הנציגה, הבנתי שהמחיר הוא 99 יורו, ולפיכך החלטתי לרכוש את הטיסה. לא היה עם מי לדבר, למרות שביקשתי לדבר עם אחראי, השעה הייתה אחרי 20:00 בערב. בסופו של דבר נאלצתי לקנות את הכרטיס תמורת 159$ (לעומת 99 יורו שהם למעשה 125$).

תלונתי אם כן מתחלקת לשתיים:
1. לא ייתכן שחברת איסתא תפרסם מחיר שווא!! המטעה את הציבור ואשר בפירוש אינו נכון.
2. לא ייתכן שלא ניתן יהיה להזמין טיסה דרך האינטרנט, ובמקרה זה אולי קיימת כאן הטעייה נוספת.

איסתא מטעה את הציבור ומפרסמת מחירים לא נכונים. אין זה ייתכן שכאשר מפורסם מחיר חדש לא ניתן יהיה להכנס לאינטרנט ולבצע הזמנה במחשב. שירות הזמנת טיסות באינטרנט מתבצע באופן שוטף באתרי המפרסמים טיסות. אין זה ראוי שלא ניתן יהיה להכנס להזמנה, ואחר כך בטלפון, הנציגים אינם יודעים על מה מדובר.

תודה רבה
נירית
הטעיה, עוגמת נפש סוג הנזק :
לפחות- החזר כספי על ההפרש ע"פ המחיר הנקוב (יש לי הוכחה שזה היה המחיר- "צילמתי" במחשב את דף האינטרנט) פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
מור שירות לנוסע איסתא שם ותפקיד:
גב' נירית הנכבדה
נשמח לענות לפנייתך ואולם נבקשך לפנות ישירות לחברתינו למחלקת שירות לנוסע
בפקס שמספרו 03-7777101
תודה והמשך יום נפלא
תגובה:
גב' נירית הנכבדה
נשמח לענות לפנייתך ואולם נבקשך לפנות ישירות לחברתינו למחלקת שירות לנוסע
בפקס שמספרו 03-7777101
תודה והמשך יום נפלא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה