פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הלקוח וספיגת הנזק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הנביאים כתובת:
01/07/10 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעת הזמנתי טיסה לניו יורק, כרטיס פתוח, נאמר לי מחיר הטיסה , שאלתי כמה וכמה וכמה פעמים את הנציג אם המחיר עשוי להשתנות אם אני משנה את תאריך החזרה והתשובה שענה לי הייתה שאין סיכוי כל עוד אני לא מתקשרת ברגע האחרון, הוא הוסיף ואמר לי כי לא הייתי בטוחה בחזרתי שזה לא משנה ובחר לי תאריך פקטיבי לחזרה כי לא יעלה לי לשנות, (חוץ מ50$ דמי טפול שזה הוסכם) , טסתי בחברת SWISS AIRLINE, כשהתקשרתי מארהבלשנות את תראיך החזרה נאמר לי שאני צריכה להוסיף כ200$ על הכרטיס, אחרי דין ודברים ארוך הם עשו לי טובה וירדו איתי ל109$ שהייתי צריכה לשם מחוסר ברירה אחרת לא היה משתנה לי הכרטיס חזרה, שזה 59$ יותר ממה שסוכם מראש.
הורי ניגשו לסוכנות וגירשו אותם בטענה שכן נאמר לי למרות שאחרי שיחה עם הסוכן ששמו מוחמד הוא הודה שלא אמר והתנצל אבל לא הסכים להחזיר את הכסף ואמר שטעויות קורות.
כספי סוג הנזק :
אני דורשת לפחות החזרה של ההפרש הכספי והתנצלות על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה-שרות לנוסע שם ותפקיד:
הלקוחה מוזמנת לפנות ישירות לחברתנו על מנת להגיש תלונה או פנייה תגובה:
פקס 037777101
בברכה
שרות לנוסע איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה