פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה כנגד שרותי מלון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנורת המאור 8 כתובת:
נחלת יצחק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד אחישי גל 30.9.2010
מנכ"ל חברת איסתא
רחוב מנורת המאור 8
תל - אביב


א.נ.,


הנדון : טיול מאורגן לפרובאנס והריביירות 8 ימים 7 לילות
מתאריך 23.9.10 ועד 30.910 – בעיות חריגות

נרשמתי לטיול הנ"ל אצל אהובה .
שילמתי עבור הטיול 1299 דולר ובתוספת של 380 דולר עבור חדר סינגל ובנוסף עשתה לי גם אהובה ביטוח רפואי ומטען לח"ול בחברת הפניקס .
בעת ההרשמה בקשתי להזמין בטיסה הלוך וחזור ארוחה מיוחדת/ דיאבטית (דבר מקובל ולא חריג) וב- all rigt של אהובה קיבלתי אישור שבקשתי נרשמה והוזמנה.

נערכה פגישה לקבוצה במשרדכם ביום 12/9/10 עם גינדי המדריך ושם הוברר שעלי להגיע בכוחות עצמי למלפנסה במילנו - דבר שלא נמסר לי בעת ההרשמה .

דברתי עם אהובה לפשר הדבר, אמרה לי - "אני יכולה למכור את הכרטיס שלך תוך 5 דקות" ......

היות שכוונתי והמטרה הייתה להגיע לטיול גייסתי את כל החושים וברוח טובה הגעתי לטיול.

בנתב"ג בדלפק כרטיס עליה למטוס נשלחתי מפקידה לפקידה כי אף אחת לא ראתה ולו עקבות לארוחה דיאבטית שהוזמנה וכאילו " אין חיה כזו"......

ביום השישי לטיול יום שלישי 28/9/10 הגענו לווארצ'ה למלון פארק (מלון שלא היה רשום ברשימת בתי המלון) בשעה 20.00.

קיבלתי חדר בקומה 3 לשם עליתי במדרגות חשוכות עם כל הציוד - המעלית לא פועלת .....
נכנסתי לחדר אפל וחשוך, בשרותים אין אור בכלל ואין ברז שפותח מים .

פניתי לאנשי הלובי בנוכחות המדריך ואלה שלחו אלי איש שריח יין נודף ממנו הוא בא עם מנורה ו'הצליח' לשבור אותה תוך שחלקי זכוכית התפזרו במרחב שצריך להיות חדר. (להזכיר אני אישה לבד בקומה 3 חשוכה ) .

פניתי שוב לאנשי הקבלה והם החליפו לי חדר באותה קומה ובאותם התנאים ונוספים אחרים לא פחות טובים מאלה הקיימים.

מתברר בדיעבד שאני בודדת בקומה ואיש לא יודע ממני.... שבכלל החדר הוחלף ובכיסי מפתחות של שני חדרים ..... אין טלפונים בחדרים ולי אין גם השכמה.

עובש בחדר ובשרותים, השרותים ב'שימוש מתמשך....' כי כל הלילה נזלו שם המים', בכיור המים לא יורדים החלון מט ליפול ואין מים חמים. חוטי החשמל במנורות הלילה גלויים יש מנורה ואין אור, האור המרכזי בחדר עמום ונראה כאילו אני בחדר חקירות/עינויים אין אפשרות לתפקד עם העיניים .....

המדריך התקשר לסוכן וזה ענה שאין פתרון ונפרד בלילה טוב. בצר לי התקשרתי לאהובה וזו לא ענתה לי עד עצם היום הזה.......

במצב התוהו ובוהו חוסר אונים והסניטציה המינימלית העלובה ישבתי כאסיר בבית סוהר מאחורי הדלת החורקת כמו במחסן רהיטים משומשים ללא אפשרות למקלחת ו"ספרתי רכבות" רועשות כל הלילה. (בסמוך למלון מול חלון החדר פועל קו רכבת המספק רעש מחריד אוזניים.....)

במאורה הזאת עברתי סיוט ופחד וכבר בשעה 6.30 בבוקר ברחתי כעכבר שנס מהמלכודת החוצה לרחוב והרגשתי כחסרת בית..

בעל בית המלון או האדם שחילק לנו ארוחת בוקר אמר שהגברת מרים ממשרד מטאורה טיפלה /מטפלת בנושא בית המלון ועבורו שילמה איסתא 18 יורו לאדם.....

אני נוסעת בטיולים מאורגנים משנת 1980 אני לא מפונקת ושורדת כל מצב ואף שינויים סבירים, ויודעת שיתכנו מקרים של החלפת בתי מלון ו/או שינוי במסלול - אבל נשמרת רמת בתי המלון כמובטח והמצויין ברשימה.

אי נעימות, טעם מר, עלבון, בושה והיחס המשפיל שספגתי אינם תמורה הולמת למיטב כספי ששולם לאלתר .

לתפקד וליהנות מטיול עם כאלו תלונות לא מתיישב בדיוק עם ציפיות בסיסיות להתנהלות תקינה של טיול בחו"ל .

לאור המפורט לעיל אני מצפה מכב' לדאוג לטיפול מהיר אנושי מסור ורציני בכל אוסף המחדלים וההטרדות בהם נתקלתי שלא ברצוני, שהפריעו, הציקו ומנעו ממני הנאה.

מחכה לתשובה ענינית בכתב לאלתר.


בברכה – אביבה שן-טל






אביבה שן-טל
התחייה 25
נאות שושנים
חולון 58402
0522-685730
עוגמת נפש סוג הנזק :
החברה עונה תשובה לא ענינית ללא פתרון ואף מדברת על פרטים לא כתובים במפרט בתי המלון לפני היציאה לטיול פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה