פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס טיסה - אי מימוש טיסה אחת מתוך שלוש שהוזמנו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מנורת המאור 8 ת"א כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 09/02/12 רכשתי כרטיס טיסה מת"א לסנט פטרסבורג דרך מוסקבה לתאריך 01/07/12. מדובר בכרטיס של שלוש טיסות: ת"א-מוסקבה, מוסקבה-סנט פטרסבורג, סנט פטרסבורג-ת"א. בעת רכישת הכרטיס שאלתי את הסוכנת האם אוכל לצאת משדה התעופה במוסקבה על מנת להמשיך בטיול ולהגיע עצמאית לסנט פטרסבורג ע"מ לחזור ארצה והיא אמרה שזה בסדר. הזמנתי את הכרטיס בידיעה שאינני עולה על הטיסה ממוסקבה לסנט פטרסבורג. בתאריך 29/04 יצרתי קשר עם איסתא ע"מ לאשרר את פרטי הטיסה. בשיחה הזו נאמר לי שאין באפשרותי שלא לעלות על הטיסה ממוסקבה לסנט פטרסבורג ואם אני רוצה שלא יבטלו לי את הכרטיס עלי לשלם 115 דולר. לא הבנתי מדוע מבקשים ממני עוד כסף כדי שלא להשתמש בכרטיס טיסה ופניתי לשירות הלקוחות של איסתא. היום חזרו אלי עם תשובה שעלי לשלם 210 דולר כדי שלא לעלות על הטיסה ממוסקבה לסנט פטרסבורג, מה שעד לפני זמן מה עלה רק 115 דולר.
אני לא מבינה מדוע עלי לשלם בנוסף רק משום שאינני רוצה לעלות על הטיסה ומדוע הם מעלים מדי שבוע את המחיר??? אשמח לעזרתכם.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
אישור בכתב שלא יבוטל כרטיס הטיסה מסנט פטרסבורג לת"א אם לא אעלה על הטיסה ממוסקבה לסנט פטרסבורג פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה