פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי שעות הטיסה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
דודה שלי הזמינה טיסה לבורגס בתאריך 24.6.12-28.6.12 בשעה 4:25 טיסה וחזרה 16:00,עשינו אתמול (11.6) העברת שמות נוסעים (אני ובעלי נוסעים במקום דודה שלי ובעלה), כאשר קיבלתי את האישור נרשם לי טיסה בשעה אחרת לגמרי (למרות שדודה שלי קיבלה וואצר לשעות האלה באותה השעה שאני קיבלתי וואצר שונה),כשהתקשרתי לחברה נאמר לי שאין מה לעשות ושעת הטיסה השתנתה. אני מודעת לזה שטיסות צ'רטר משתנות אך לי החליפו מס' טיסה, שאלתי היא: אם שעת הטיסה שלי השתנתה מדוע היא מופיעה עדין בחברת איסתא עם אותו מס' טיסה??? מה שיוצא שאנשים אחרים מזמינים את הטיסה הזו בידיעה שהם חוזרים בשעה 16:00 ורק לאחר ההזמנה מודיעים להם שהטיסה משתנה. כשדיברתי עם נציג איסתא הבנתי שבעצם אני חסרת אונים כי אין עם מי לדבר, ביקשתי לדבר עם מישהו מוסמך יותר מנציג מכירות ונאמר לי שהמנהל לא מדבר עם לקוחות וזו התשובה שלהם "את רוצה לבטל? תשלמי דמי ביטול".
אודה להתייחסות של חברת איסתא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה