פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לפיצוי כתוצאה להפסד כספי הנובע משינוי הזמנה ע"י החברה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
זהו המכתב שנשלח במקביל גם לחברת איסתא:

לכבוד חברת איסתא,

בתאריך ה 17/05/2012 הזמננו דרך חברת איסתא ,טלפונית, שני כרטיסי טיסה מתל אביב ללוס אנג'לס לתאריך 29 באוגסט, בחברת "אייר ברלין". מייד לאחר מכן, הזמנו כרטיסים לטיסה פנימית בארה"ב דרך אתר אינטרנט אחר, כיוון ש"איסתא" לא הציעה טיסת המשך לסקרמנטו. הטיסה מברלין ללוס אנג'לס תוכננה להגיע בשעה 12:50 וטיסת המשך יוצאת ב 16:30 כך שעל פי התכנון המקורי היה די והותר זמן על מנת לעבור את ביקורת הדרכונים וקבלת הכבודה.
בתאריך 07/06/2012 התקשרו נציגי חברת "איסתא" ונציגי חברת "אייר ברלין" להודיע שהטיסה מברלין ללוס אנג'לס נדחית וצפוייה להגיע ללוס אנג'לס רק ב 15:50. כתוצאה מכך, הזמן בין הטיסות לא יספיק לביקורת הדרכונים ואנו צפויים להפסיד את הטיסה שהזמנו. לאחר שיחות רבות וארוכות עם נציגי חברת התעופה של טיסת הפנים (חברתDelta ) ועם נציגי סוכנות הנסיעות (Expedia) קיבלנו תשובה כי לא ניתן בשום אופן לשנות את הטיסה הפנימית ואנו נאלצים לקנות כרטיס טיסה חדש ויקר יותר לטיסה הפנימית.
לאור השינוי פנינו לנציג חברת איסתא מספר פעמים וביקשנו כי החברה תישא בהפסד הכספי שנגרם לנו אך נעננו בשלילה. גם כשביקשנו שחברת "איסתא" וחברת "אייר ברלין" יצרו קשר עם חברת התעופה DELTA לצורך הבהרת המצב, נענו בשלילה. למעשה, שירות הלקוחות הגרוע ביותר בו ניתקלנו היה של חברת איסתא והוא לא כלל אף ניסיון לעזור לנו במצב שנוצר. דווקא חברות זרות בעלות מוקד תמיכה מעבר לים, אשר אינן נושאות באחריות להפסד הכספי היו אדיבות ויעילות יותר מנציגי חברת איסתא.
ראוי לציין, לאור הידיעות בעיתונות על עיכובים בפתיחת שדה התעופה החדש בברלין ועל השינויים הצפויים בטיסות של חברת "אייר ברלין", התקשרנו כיומיים לפני הזמנת הכרטיס למוקד התמיכה של החברה בחו"ל ושאלנו האם הטיסה המודברת רלוונטית והם יחולו בה שינויים. נעננו שהטיסות יתקיימו כסידרן.על כן, אנו חשים שחברת "איסתא" וחברת "אייר ברלין" פעלו שלא בתום לב כשמכרו כרטיס לטיסה שכבר ידוע היה שיהיה בה שינוי.
כמו כן, קדמו לביצוע ההזמנה השוואת מחירים באינטרנט באתרים שונים. למרות הפרש של כ 50 דולר, בחרנו להזמין את הכרטיס ללוס אנג'לס דרך חברת "איסתא" ולא באתרים אחרים. זאת לאור ניסיוננו המוצלח וארוך השנים ברכישת כרטיסי טיסה דרך האתר ואמינות החברה. לצערינו התנהלות החברה עד כה מוכיחה שאין הבדל בינה לבין כל חברה בינלאומית אחרת שמציעה טיסות זולות יותר. למדנו כי לרכישה דרך "איסתא" אין שום יתרון מבחינת שירות לקוחות או אחריות לביצוע ההזמנה.
לאור עוגמת הנפש הרבה וההפסד הכספי, אנו מצפים מחברת איסתא לבחון שנית את בקשתינו על מנת לא לגרום לנו הפסד כספי בשל איבוד הכרטיס. עלות הכרטיס החדש מלוס אנג'לס לסקרמנטו 100$ על כן סך ההפרש הוא 200$.
עפר ויונתן רוזן

העתק: אתר www.tluna.co.il
אנו מצפים מחברת איסתא לבחון שנית את בקשתינו על מנת לא לגרום לנו הפסד כספי בשל איבוד הכרטיס. עלות הכרטיס החדש מלוס אנג'לס לסקרמנטו 100$ על כן סך ההפרש הוא 200$. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה