פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוק הגנת הצרכן בהקשר לביטול עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי עם איסתה עסקה דרך הטלפון של רכישת 4 כרטיסי טיסה. במעמד סגירת העסקה הוסבר לי שאוכל לבטל אותה על פי חוק הגנת הצרכן תוך 14 יום והיה זכאית להחזר מלא חוץ מהקנס של 5% מהסכום או 100 ש"ח לפי הקטן. נאמר במפורש שבמקרה הזה 100 ש"ח הוא הקטן. יומיים מאוחר יותר באתי לבטל את העסקה לי חוק הגנת הצרכן, אם הקנס שרוצים לקחת ממני הינו 100 ש"ח לכרטיס - סה"כ 400 ש"ח, בטענה שהקנס הוא 100 ש"ח לפריט. דרך אגב, הסכום הוא גבוה כמעט פי 2 מה-5% מהעסקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת גורודצקי מנהלת שם ותפקיד:
ראה מטה תגובה:
ללקוחה כבר הוסבר כי הפער בסך 35 ש"ח יוחזר לה בימים הקרובים
חברת התעופה גבתה 100 ש"ח במקום 5%, אנו פעלנו מול חברת התעופה לתיקון החיוב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה