פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול משפחות ליער השחור בתאריכים 18-12 ליולי 2012 מספר טיול : נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יום ראשון 22 יולי 2012

לכבוד
חברת איסתא
מחלקת תלונות הציבור


הנדון : טיול משפחות ליער השחור בתאריכים 18-12 ליולי 2012 מספר טיול : MUF

בתאריך 15/06 רכשנו כרטיסים לטיול משפחות ליער השחור תחת הדרכתה של בילי זייצ'יק.
טיול זה הוזמן לילדים עקב הצטיינותם בלימודים . לאור ההמלצות שאחותי קבלה מחבר טוב על טיולי חברת איסתא הוחלט כי לטיול של הילדים שלי נצא עם חברה זו.
טיול זה נרכש טלפונית ע"י סוכן הנסיעות טל חדד שטיפל בנו בצורה יסודית שלח את כל החומר הנדרש והבטיח לנו חדרי משפחות .
הטיול יצא בשעה שנקבעה , בילי חיכתה לנו במועד ובמקום שנקבע מראש ואף הטיסה היתה מעולה נוחה ורגועה ( אפילו שנשפך עליי קנקן הקפה החם ולכלך לי את הבגדים ) .

כשנחתנו למנכין חיכה לנו אוטובוס חדש נקי והנהג אדיב וחייכן .
לאחר מסע ארוך בגלל העצירה בטירת נויישווינשטיין והסבר קצר של המדריכה בילי , ולאחר המתנה בתור שלנו לזמן הסיור בטירה שלוקח לכל קבוצה 20 ד' , וזה אומר רק לעשות ווי לא הצלחנו להנות מהעיטורים והקישוטים של הטירה , לאחר הטירה וארוחה קצרה חזרנו לאוטובוס והמשכנו לדרך הארוכה כ3 - 2 שעות נסיעה בנוסף לשעתיים משדה התעופה לטירה .
הילדים היו גמורים אבל זה לא מנע מהם את הצפייה להגיע ליער .
הגענו לבית המלון בלילה ואז התחילו המהומות על החדרים משפחה אחת התחילה להשתולל ולצעוק שהם רוצים חדרים גדולים אם לא סוויטה .
קבלנו את המפתחות לחדרים החדרים שקבלנו היו סברים ירדתי למטה ואני רואה עדיין שאותה משפחה צועקת ועושה מהומות בקשתי מהמדריכה אם ישנה אפשרות שתחליף לנו את החדר בגלל שהילד נבהל מהצעקות של המשפחה וגם מהקומה שהינו בה . המדריכה נענתה והחליפו לי את החדר לקומה שאחותי נמצאת . ועבר היום .
אני לא מבינה איך מוציאים קבוצה של 40 ומשהו אנשים למקום כזה בלי לבדוק תחילה את המקום!! לא ייתכן שאחרי 4-5 שעות נסיעה זורקים את הקבוצה בבית מלון כזה שאין בה חדרי משפחות או אפילו דלת מקשרת בין החדרים !

למחורת רוב האוטובוס ובמיוחד המשפחה ההיא עשו מהומות וצעקות כל הדרך לפרק סטיינוואסן . הילדים לא הבינו מה הסיפור ולמה המשפחה הזו כל הזמן צועקת ומאיימת בשם כל הקבוצה ( שאנחנו נעזוב , אנחנו לא רוצים את בית המלון הזה ) , כל הדרך היה לא נעים לנו . ואז בילי התקשרה לחברה והודיעה לנו שיכול להיות שימצאו לנו בית מלון אחר .
רגעים לפני שהגענו לפרק הודיעה לנו שמצאו בית מלון אחר וזה אומר שאנחנו צרכים לקצר את היום שלנו בפרק בכדי להספיק להגיע לבית המלון לאסוף את הדברים ולנסוע לבית המלון החדש ( שהוא מחוץ ליער השחור ) וזה היא לא אמרה לנו .
הוחלט באוטובוס שאנחנו נפגשים בשער בשעה 16:00
בסביבות השעה 14:15 נכנסו למסעדה בכדי לאכול , אז פגשנו חברה מהאוטובוס שהודיעו לנו שהקדימו את זמן היצאה וזה ב 15:00 אמרנו להם שהמדריכה לא אמרה לנו כלום למרות שנפגשנו איתה כמה פעמים היום .ומתיי נספיק לאכול ????, הזמנו אוכל כמה שיותר מהר ואכלנו בזריזות הגענו לאוטובוס בסביבות השעה 15:45 רוב האוטובוס עשה לנו פרצופים וכבר לא היה נעים לנו . נגשתי לבילי ושאלתי אותה מי האחראי על הטיול הזה , כל אחד שהוא מחליט משהו הוא עושה ? ולמה לא הודיעה לנו על השינוי שהיה השעות כשהיא נפגשה איתנו יותר מפעם אחת . למי צריך להקשיב ???
חזרנו לבית המלון הישן היה לנו כ- 15 דקות בכדי להתארגן ולצאת לדרך לבית המלון החדש
לאחר העליה לאוטובוס ראינו שאנחנו יוצאים מן האיזור של היער השחור ואנחנו בכלל מתרחקים מהמקום וכשאלנו את בילי לאן דרכינו ולמה יצאנו מהיער , היא טענה שאין מקומות שם באיזור ואיפה שמצאה החברה איסתא שם נהיה . וזאות אומרת שזה במרחק של שעתיים מהאיזור וכל ניסעה מהיום והאלה תארך בשעתיים בגלל המקום של בית המלון .
הגענו לאחר נסיעה של שעתיים לאיזור תעשייה שהיא טוענת שזה איזור בתי מלון עצר לנו הנהג בכניסה היא לא הייתה במקום כי הוא לא ידע איפה הכניסה לבית המלון ונאלצנו לחפש את הכניסה לבית המלון כאשר אנחנו גוררים את המזוודות שלנו והילדים עייפים . עד שנציגה הגיעה והדריכה אותנו לבית המלון .
נכנסו הבית מלון הזה הוא בית מלון לעסקים שנראה יותר טוב ומטופח יותר אבל כבר לא היה אכפת העיקר שיתנו לנו חדרים בכדי לנוח כי כבר היה מאוחר , רק נכנסו ללובי והמשפחה ההיא התחילה להשטלת ולצעוק על בילי שהפעם אב המשפחה בודק את החדרים וגם הם ראשונים מקבלים את החדרים הגדולים . לאחר צעקות ומהומות של המשפחה למשך 15 דקות קבלנו עוד הפעם 2 חדרים הכנסנו את התיקים לחדר אחד והתארגנו עם אחותי בכדי ללכת לאכול כי לא הייתה עצירה בדרך .
חזרנו מהאוכל בשעה 24:00 בלילה ולהפתעתי כאשר עליתי לקומה שלי ורציתי לפתוח את הדלת לחדר שלי אני רואה את אשתו של המשפחה שעושה מהומות בחדר שלי וכאשר שאלתי אותה מה היא עושה שם , אז הם טענו שזה החדר שלהם והם לא עוזבים אותו . הילדה שלי היתה רדומה על הידיים שלי הבן שלי כמעט התפרץ בבכי כי כל היום הוא רואה רק את המשפחה הזו והצרות שלה .
ירדתי ללובי והסברתי לאחראי שם על העניין של החדרים, הוא כבר היה עצבני כי מהערב אב המשפחה צורח ומשגע את כולם . הוא הציע להזמין שומרים ולהוצאי אותו מן החדר בקשתי שלא יעשו בלגן בסך הכל רוצים חדר בכדי לישון בשקט , האבא ירד והתחיל לצעוק ולקללל .האחראי ביקש ממנו כמה פעמים שיעזוב את החדר אבל הוא לא הסכים וטען שהילדה שלו ישנה ( וזה לא נכון ) . התקשר האחראי לבילי ואמר לה שיש בעיה והיא החזירה תשובה שהיא ישנה והיא לא תרד ללובי . האבא התעצבן עוד יותר והתחיל לדבר לא יפה לאחראי והעליב אותו , עד שהאחראי רצה להזמין לו משטרה בגלל מילה שלא היתה במקום , בקשתי ממהם להרגע , האבא עזב את הלובי בלי שהיה אכפת לו מאיתנו ונשרנו אני והאחראי ואני עד מבוהלת מכל מה שקרה , בקשתי ממנו שיבדוק אם ישנה עוד חדרים בקומה שלנו בכדי שהילדים ילכו לישון כבר .
לאחר כמה זמן מצאנו חדר באותה קומה וזה היה שכבר יש לי חדר בהתחלה של הברוזדור והחדר השני בסוף הברוזדור . הכנסתי את הילדים לחדר שלי וישנו 3 ממיטה אחת .

בבוקר בילי טענה שהיא לא ידעה שהבעיה היתה קשורה גם אליי אחרת היא הייתה יורדת כי כבר נמאץ לה ממנו .
נכנסנו לאוטובוס ורצינו לנסוע ליעד שלנו וזה קולמר הנסיעה היתה מתישה וארוכה מאוד ובלי הפסקות עד שצועקים להפסקה או לסיגריה .
לאחר שהגענו לקולמר והבטיחה לנו זמן חופשי לעצמנו ולקניות קצת כויכול היא שכחה רק דבר אחד חשוב שזה יום הפסטילה שלהם וזאות אומרת ששום דבר לא פתוח חוץ מבתי קפה . נשארנו בקולמר כ 3 שעות ועוד הפעם אוטובוס ונסיעה כ שעתיים ל שטרסבורג הייתה עירה נחמדה ויפה ובטיחה לנו בילי שבאותו שנראה את צרפת הקטנה שלא ראינו בכלל
דרך חזרה לבית המלון ארכה כ 5 שעות והגענו בשעה 23:45 ( והזכירכם שזה טיול משפחות עם ילדים ) ולא היתה הפסקה.
למחורת עד הפעם נסיעות ועוד נסיעות היא החליפה את סדר היום וזה עצבן את הנהג כי לאחר שעה הגענו ל טובינגן אבל לא היא בקשה ממנו שימשיך לטריברג וזה ארך את הנסיעה לעוד שעתיים , והיא בקשה שבתוך שעה לאחר הסיור במוזיאון לחזור לאוטובוס איך אבל איך אפשר , צריך להספיק לנחל ולאכול ולקנות לילדים משהו .
(יש לציין כי את רוב הטיול "בילנו" באוטובוס בנסיעות מאוד ארוכות!) הנסיעה היתה מתישה וארוכה מאוד ובזבזה לנו המון זמן מהטיול.

באוטובוס פניתי אילה ושאלתי אותה למה אתמול לא בקרנו את צרפת הקטנה , היא טענה שזה לא עיירה חשובה בסך הכל זו סמטאה קטנה ולא שווה . והיא אמרה לחלק מן הקבוצה !!! ואני לא הייתי קשובה .
וכששאלתי רוב הקבוצה האם היא אמרה למשהו על צרפת הקטנה כולם התפלאו וענו בשלילה כי לא ידעו ואף אחד לא הסביר להם .
ובשיחה אחרת איתה על הטיול ועל בית המלון כי האם אנחנו שלמנו לבית מלון בכדי לראות את המזגנים או איזור תעשיה או לראות נופים של היער . היא טענה ששלמנו מעט לטיול אני שלמתי כ – 17,000 ש"ח לטיול הזה אני לא חושבת שני מביאה את הכסף הזה מהרחוב ואם היינו משקעים קצת יותר ונרשמים למגה פמלי היינו מקבלים טיול יותר איכותי , ( אני לא מבינה איך מדריכה של איסתא עושה פרסום לחברה אחרת !!!) גם משחקי הבינגו שחלקה לילדים היה של מגה .

וחזרנו ונגמר היום בבזבוז זמן בנסיעה ארוכה והפסקה קטנה לקניות מוצרים בכדי לאכול בחדרים בשעה 24:00 בלילה .

ביום החמישי היה לנו פארק אירופה הילדים היו נרגשים ומצפים ליום הזזה יצאנו בשעה שמונה ותנתקענו בפקקים וזה עוד זמן מבוזבז במקום שהילדים יהנו יותר זמן בפרק .

יום השישי עבר גם בפקקים והמון זמן מבוזבז והסברים עלובים מצד בילי כי היא מקריאה מן הדף מה שהיא רוצה להסביר לנו ואין לה ידע רחב והילדים לא קבלו ערך נוסף מן הטיול אני הסברתי להם יותר טוב והיה לי ידע יותר רחב ממנה .
וכששואלים אותה על איזו שהיא עיירה היא אומרת שיש המון עיירות והיא לא יודעת .
אין לה התמצאות במרחב או בזמנים היא אף פעם לא אמרה לנו את הזמן הנכון להגעה ליעד או חזרה ממנו .
היוי לה התפרציות עלנו בתור קבוצה למשל כאשר חברה שאלה אותה מתיי נגיע לביעד היא אמרה לה בכעס שלא תגזים והיא לא עונה לה כי לא כל 2 שניות היא תגיד את הזמן והיא בכלל לא אמרה לנו את הזמן , או בכלל כאשר העליבה אותנו אמרה לנו שאנחנו ( החצי השני של הקבוצה כי האוטובוס היה מחולק לשתי קבוצות קבוצה שהתחבאה עם האב והמשפחה שלו ןהקבוצה השתחברנו ביחד כי לא רצינו בעיות ) לא נשיר ושנבכה היא הולכת לקבוצה שתשיר. או כאשר הבטיחה לילדים דברים ולא קיימה

בקשה מכל ילד שיקנה מתנה לילד אחר מהקבוצה ביורו אחד , בכדי שנעשה פרידה מהילדים במסיבה שלא הייתה .אפילו לא עשתה סיכום של הטיול או בכלל פרידה מהקבוצה , אבל מה כן דאגה שתמסור לכמה מחברי האוטובוס שהיא מצפה לטיפ שלה וזה כ 80 יורו מכל משפחה .
אפשר לדעת על מה היא מבקשת 80 יורו על איזה שירות בדיוק על זה שהיא יזמה דברים או פטרה בעיות !!! עוד יש לה את החוצפה בכדי לבקש את הסכום הזה .

אני שואלת אתכם האם זה הגיוני כי הפרס או המתנה שרציתי להעניק לילדים שלי על הצטיינותם בלימודים יתנבזבז כחצי יום נסיעה לבית מלון נגיע לחור שכזה נישן כולנו (אני ושני הילדים) על מיטה אחת. אני מאוד מופתעת מחברה כמו איסתא שהיא מוציאה ובעלת מוניטין ושם בעולם התיירות אשר מאפשרת לדבר כזה לקרוא !
כל הרפתקאה זו הורידה לנו את כל המצב רוח וגרמה לרובנו עוגמת נפש וטעם לא טוב אל אף כי המשך הטיול היה נעים למרות האורך הנסיעה ) .

בשאר הימים הטיולים ( 3 ימים אחרונים) היו מאוד מעניינים עם נופים מדהימים .


לטיול הזה לצאת עם חברת איסתא הנחשבת לחברה בעלת ידע וניסיון בטיולים מאורגנים סמכנו על חברת איסתא כי תעניק לנואת את המתנה לילדים עם טיול מקצועי מעניין ובעיקר מהנה .
אני רואה את זה בחומרה רבה שבטיול זה שהיה צריך להיות חוויה מהנה לילדים שלי, שבוא אנו צריכים להנות ולבלות מצאנו את עצמנו עצבניים, פגועים מאוד מרומים ולא נהנים בכלל בגלל רצף של עוגמות נפש אחת אחרי השניה ! טיול זה השאיר לנו טעם מר והמון עוגמת נפש כי בזבזנו את כספינו וזמננו על טיול מסוג שכזה. אני חושבת שהנהלת איסתא היתה צריכה לבחון את בתי המלון והמרחקים ליעדים השונים לפני שהיא מוציאה קבוצה מאוד גדולה לטיול מסוג זה. כל חברי הקבוצה יצאה בהרגשה כי לעולם לא טטוס יותר לטיולים מסוג זה עם חברת איסתא וכי איסתא זילזלה בכספם ובהם .אני לא מוכנה לעבור על כל העניין בשתיקה וכי לדעתי הנהלת איסתא צריכה לתת הסברים ופיצוי ראוי לכל הזלזול ועוגמת הנפש ועל זה שהרסה לי ולילדים טיול שהיה בתור פרס בשבילם!

ומקווה מאוד כי הקבוצות שיצאו אחרינו לטיול זה לא יסבלו ולא יעברו את מה שאנחנו עברנו בטיול.

ממתיניה לתגובתכם ולטיפולכם המהיר בעיניין.


תודה מראש
אבזח' סראי
ו סוג הנזק :
שקבוצות אחרות לא יסבלו איך שאנחנו סבלנו ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה