פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני וחברתי קנינו כרטיס טיסה דרך איסתא להודו, הנציגה הייתה מאוד נחמדה ועזרה בכל שאלה ובקשה. הסיוט התחיל אחרי שאיסתא קיבלה את הכסף ומה שכרגע הייתה צריכה לתת זה שירות הולם לחברה שמעריכה את עצמה- דבר שלא קרה ואפילו לא מנציג אחד. הבנתי שישנם אזורים מסוכנים בהודו ועוד לאחר התראות ביטחוניות ממליצים לא לנסוע לאזור, אני וחברתי החלטנו לבטל את הנסיעה. איסתא לא היו מוכנים לבטל את הכרטיס, אך הנציגה שחזרה ממחלקת ביטולים מסרה שניתן לשנות את תאריכים הטיסה (כמובן שלא נמסר על שום עלות כספית) .לאחר חשיבה החלטנו שאנחנו מעוניינות לשנות את התאריך. התקשרתי לאיסתא ואז מסרו לי השינוי בתשלום. ניסתי להסביר לנציגה שזה לא מה שנמסר לי קיבלתי יחס מאוד מזלזל וניעור מאחריות, כאשר ניסיתי להסביר לנציגה למה אני רוצה לבטל/לשנות אמרה לי "שאין מה לעשות בהודו עוד לא היה פיגוע", אחרי שהתרעמתי הנציגה אמרה שמנהל ישמע את השיחה של הנציגה ממח' ביטולים ויחזור אלי במהלך היום.
המתנתי יומיים ואף אחד לא חזר אלי, חזרתי שוב לשירות ואמרו לי שלא הבטיחו שמנהל יחזור אלי, פה כבר לא הסכמתי לקבל את מה שהנציג אמר ודרשתי לדבר עם מנהל לאחר שהוא לא הסכים ביקשתי שיעביר אותי לנציג אחר או לנציגה שדיברה איתי בשיחה הקודמת, הוא אמר שכולם עסוקים אמרתי לו שאני אמתין על הקו והוא החזיק אותי קרוב לשעה על הקו, פה כבר התייאשתי וניתקתי את השיחה, הנציג לא היה מוכן להקשיב וחזר ואמר שאין ביטולי טיסה (וכפי שכבר הסברתי קודם כבר הבנתי שהעניין ירד מהפרק) אמרתי שאני לא מוכנה ומעוניינת לדבר עם מנהל הנציג מסר שאין שום מנהל ושם את השיחה על המתנה קרוב לשעה.
הנציגים מדברים בצורה מחפריה ומזלזלת ללקוחות ואני לא מבינה איך חברה שטיפה מעריכה את עצמה מחזיקה ומכשירה לשירות שהרמה מתחת לכל ביקורת.
במהלך השיחות עם איסתא ספגתי משפטים " את חושבת שהמנהל באיסתא יושב ומחכה רק לך", "לאיסתא יש עוד לקוחות שצריכים לטפל" ועוד המון משפטים חמורים שנציג שירות לא יכול להרשות לעצמו להתבטא כך.

המצלה אישית לא לסגור טיולים דרך איסתא החברה לא יודעת לתת שירות! ואינני יודעת עם שירות כזה איך החברה עדיין מחזיקה.
עלבון סוג הנזק :
יחס הולם ללקוחות ומענה על שאלותינו לגבי שינוי תאריכים פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה