פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מאוד וגביה מופרזת של דמי ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
פונה אני אליכם בעקבות חווית שירות מהקשות שנתקלתי בהן בזמן האחרון.
לפני מסר ימים הזמנתי דרך האתר זוג כרטיסי טיסה לגאורגיה עבור ההורים של אשתי.
הבוקר בעקבות גילוי טעות כתיב בשם המשפחה פניתי לנציג המכירות (עדי) בבקשה לעדכן את הטעות.
עדי הסביר לי כי לא ניתן לבצע התיקון והעביר אותי למחלקת טיפול בהזמנות קיימות.
הנציגה שענתה לי (אינני זוכר את שמה) חזרה וטענה כי לא ניתן לבצע התיקון ואם אני רוצה אני יכול לבטל את ההזמנה ולבצע חדשה.
כשבקשתי מהנציגה לבצע הביטול והזמנה חדשה אמרה לי שזה לא היא ושאין בנאדם אחד שיכול לבצע את שתי הפעולות וכי צריך לפנות למחלקה אחת שתבטל ואחכ לחזור למכירות כדי להזמין מחדש. הסברתי לנציגה כי ההליך האבסורדי הזה יכול להיות בעיתי כיוון שיכול ואצא קירח מכאן ומכאן - גם אבטל הטיסה וגם לא יהיה לי מקום להזמנת כרטיסים חדשים. הנציגה השיבה באדישות שאין מה לעשות ושאין משהו שיוכל לעזור לי בכך.
פניתי חזרה לעדי (נציג המכירות) שהסכים לשריין לי כרטיסים חדשים בטיסה עד אשר אבצע הביטול. עלי לציין לטובה את מידת השירותיות של עדי שבלטה לעומת חוסר השירותיות של שאר המעורבים.
בהנחיית עדי, שלחתי מייל למחלקת הביטולים בבבקשת ביטול תוך ציון כי מדובר בקשה דחופה שישי לבצע מיידית כדי שנוכל לקבל את הכרטיסים החדשים.
לאחר ששלחתי מספר תזכורות ולאחר מספר שעות חזרה אלי נציגה ממחלקת הביטולים (ליאת). ליאת דרשה שאשלם עבור כל כרטיס מבוטל 100 שח לי חוק הגנת הצרכן. הסברתי לליאת כי מדובר בעסקה אחת ויחידה בה הוזמנו שני כרטיסים ועל כן לפי הלשון הברורה של חוק הגנת הצרכן (שמתייחס בצורה ברורה לעסקה) יש לשלם את 100 השקלים רק פעם אחת פר עיסקה.
לאית אמרה לי כי אלו ההנחיות ואין ברשותה לעשות כלום.
כשבקשתי לדבר עם משבו אחר אמרה שאין עוד עם מי לדבר וכי אלו ההנחיות.
כמו כן התעקשה ליאת כי אשלח לה פרט ת.ז. של האנשים עבורם נרכשו הכרטיסים עם הצהרה כי הם מבקשים לבטל הרכישה.
שוב, לא עזרו הסבריי כי אנוכי הוא מבצע העסקה ועל כן אנוכי הוא זה שמבקש לבטל אותה ולא משהו אחר.
עלי להדגיש כי הוריה של אשתי כלל לא היו מעורבים בבצוע ההזמנה (ואף לא ידעו עליה, שכן היה מדובר במתנה ליום נישואין). אינני מבין מדוע צריך את פרטיהם. הצורך להשיג את פרטי ההורים גרם להרס ההפתעה כיוון שהיינו צריכים להסביר עבור מה הפרטים נדרשים.
שוב, אני חוזר ומדגיש, אני היחיד שביצע את העקה היחידה ואני היחיד שבקש לבטלה. מדובר בעסקה אחת ויחידה.
לא ייתכן כי אדרש לספק פרטים של אנשים שינם חלק מביצוע העסקה וכי העסקה האחת והיחידה תיחשב כשתי עסקאות רק בכדי לאפש לכם לגבות דמי ביטול כפולים.
נכון, אפשר לטעון שהנציגים שלכם עובדים לפי הפרוטוקול שלכם. אך, ברור הוא כי לא ניתן לטעון הוא כי הנציגים שלכם נתנו שירות טוב במקרה הזה.
הרי לא בקשתי לבטל באמת את רכישת הכרטיסים. בסהכ מדובר ביתקון טעות איות פשוטה שבטוחני שלא עולה לכם מאומה.
במקום לבוא לקראתי במקרה זה ולבצע כל ההליך הביורוקרטי בצורה שקופה ופשוט לתקן את האיות( גם אם כרוך בעוד חמש דקות עבודה), הייתי צריך להיות מטורטר.
במקום לבוא ולתת שירות טוב - לתקן את טעות האיות בצורה מהירה, החלטתם לטרטר את הלקוח. טרטרטם את הלקוח בהלוך וחזור דרך שלושה נציגי שירות שונים שכל אחד מהם עושה את עבודתו בראש הכי קטן שאפשר. .
בכדי להוסיף עוד ל"חווית" הישרות הקלוקלת, החלטתם גם לגבות 100 שח עבור תיקון כל אחד מהכרטיסים. שוב, אין מדובר בביטול קלאסי של עסקה אלא רק בהליך פרוצדורלי מולכם כדי שתוכלו לתקן את טעות האיות. הרי בסופו של דבר נקנו הכרטיסים ושולמה העלות. אז מדוע להתעקש על גבית קנס, ועוד מופרז???
הסכמתי לתשלום של 200 השקלים רק עקב לחץ הזמן להשגת הכרטיסים. חבל שכך אתם מנצלים את הלקוח
מעבר להיבט המשפטי (אותו אוודא לעומק בהקדם), פעולה זו משאירה טעם רע מאוד...
חבל שההתעקשות הזו של נציגיכם בכדי לסחוט עוד קצת מהלקוח גרמה להרס ההפתעה שתוכננה.
חבל..
חבל שלא אשתמש בשירותכם בעתיד (ואני דווקא משתמש יחסית הרבה בשירותי תעופה דרך העסק)
חבל שלא אמליץ עליכם לאף אח ממכרי
כספי סוג הנזק :
החזרת כספי ביעול העסקה בסך 200 ש"ח פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה