פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמינות ושקיפות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יעקב 5 כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני ליידע את חברתכם אודות התנהלותכם בחברה,
היום הגעתי לסניף איסתא ברחובות, ברח' יעקב 5 על מנת לקבל מידע אודות טיול מאורגן לסין- ביגיניג של 8 ימים.
בעודי ממתינה עד לקבלת השירות מהנציגה ראיתי כי יש מודעות פרסום התלויות ברחבי הסניף ברחובות, המציעים דילים וחבילות אטרקטיביות לנופש, נוכחתי לראות מודעה שהייתה מוצגת בסניף - על טיול מאורגן לסין, בייגינג- 7 לילות , 8 ימים + טיסות אל-על בעלות של 1049$, כאשר הנציגה התפנתה שאלתי ישירות אודות המבצע הנ"ל, הנציגה נבהלה ומיד ביקשה להסיר את המודעה וטענה כי היא לא רלוונטית בכלל, בתור לקוחה ידוע לי כי מידע המוצג ברחבי החנות חייב להיות ממומש אלא אם כן המודעה לא הייתה מופיעה.
הנציגה אף זלזלה במה שאמרתי ואמרה "זוהי מודעה ישנה ממש". בתור לקוחה העניין שהמודעה ישנה ממש לא רלוונטית עבורי, המודעה הוצגה בתור מודעה לכל דבר ולכן בתור לקוחה עליי לקבל את המידע המוצג ועוד בשלט גדול.
לסיכום כששאלתי את הנציגה אודות הטיול וקבלת פרטים יותר מדויקים הנציגה טענה כי עדיין אין פרטים כי הטיול עוד רחוק (התעניינתי מתאריכים ה- 12/09-20/09) אך מנגד ציינה כי כבר אין מקום עוד בטיסה ולכן עליי למהר, דבר שלא גרם לי לסגור ואפילו לא לחזור ולסגור את העסקה דרכם בגלל אי אמינות וחוסר שקיפות מול הלקוח. אני לקוחה שטסה מידי שנה לחו"ל ובד"כ סוגרת דרך איסתא אשר מציגים את עצמם כזולים מאוד אך לאחר המקרה בו נתקלתי כיום סביר להניח שלא אחזור יותר לאיסתא.
אשמח להתייחסותכם ותשובתכם בנושא אודות המקרה,
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה