|
|
|
|
|
|
חופשה לא נעימה מצורפת בעומת נפש |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה לאנטליה ובקשתי חדר משפחתי גדול ופרטית לנציג בשם רומן שאני מבקש דלת מקשרת הגעתי למלון פריזנט ושם התאכזבתי נורא מחדר שקבלתי חדר עובדים מכיוון היה תפוסה מלאה והחדר שקבלתי בקושי לזוג וכל החדר מפורק ברמה ירודה ליד השרותים והחניות וצבע נורא ושטחים שרופים והמזגן לא תקין ומרעיש פניתי טלופנית מאנטליה ונענה לי בעת הגעתי ארצה לפנות לשרות תלונות לאחר התשובה הזו כעסתי נורא ולמחרת פניתי לנציג של השטיח המעופף והראתי לו את התמונות לחדרים והוא כעס ואמר זה חדר לא בהסכם וביקש מקבלה להחליף חדר אחר למחרת לאחר לילה של ישנו בכלל בחדר כי לא היה אפשרי מספר חדר e2/e3- וזה גרם לנו עוגמת נפש על התייחסות כאל כלבים למרות מה שהובטח בהזמנה טלופנית לא היה גם החדר שקבלנו אפילו חיות לא מאכסנים בחדרים האלה ואם תרצו תמונות אני יכול לשלוח אליכם על מנת שתראו במה מדובר-נציג איסתא רומן -נציג שטיח מעופף שחר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פצוי על עוגמת נפש ועל ההבטחות של התקימו לפי הבקשה ועל החדרים שקבלנו בלילה ראשון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|