פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש, אי עמידה בהזמנה, בזבוז כסף. מבקשים החזר כספי על הבטחות שוא נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 5.8.13 ועד 13.8.13 יצאנו 5 איש ממשפחתי לטיול לבייג'ין. המדריך היה מאיר אילון. התקשרנו לחברה כדי להזמין לטיסות ארוחות כשרות ואף הואלנו והתקשרנו שוב לוודא באיסתה, שאכן אנו רשומים כאוכלי כשר. לצערנו כשחילקו את האוכל במטוס, נמסר לנו שאנו לא רשומים כאוכלי כשר. פנינו למדריך שישב מס' ספסלים לידנו, הוא אמר שאין מה לעשות. בקשנו לפחות שייצור קשר עם החברה לטיסות חזרה (דרך אוזבקטיסטן) אני וילדי נותרנו רעבים. אציין כי זוהי טיסה ארוכה מאוד (כ 13 שעות טיסה).
בנוסף, הזמנו חדר ל - 3 (טריפל) במלון דונג פאנג. נאמר לנו מראש ע"י נציג איסתה, שיוזמן חדר טריפל מרווח, לשלושה -זוג פלוס ילד. אמרו כי זה חדר יותר מרווח מלזוג. גם זה התברר כלא נכון. כשבדקתי את החדר הזוגי של בתי והחבר שלה, מסתבר שזה בדיוק אותו גודל של חדר. בחדר שלנו צורפה לילדה מיטה שנראית כמו אלונקה (קראנו למדריך לראות) המזרן דק וקטן , לא מותאם למיטה, והברזלים מבצבצים מצד המיטה.הילדה רוב הימים לא רצתה לישון שם, ונאלצנו להצטופף במיטה הזוגית בחוסר נוחות, בעוד כל החדר צפוף ביותר בלי אפשרות לסדר את המזוודות מחוסר מקום.לא נותר לנו מקום להניח את הרגליים. גם מדפים לבגדים לא היו בארון הבגדים במלון.
לצערנו המדריך לא הואיל להתקשר לחברה ולהסדיר את האוכל הכשר שהוזמן מבעוד מועד למרות בקשתנו, וכך גם בטיסה חזרה, נותרנו ללא אוכל כשר, כך שלא אכלנו כלום ונותרנו שוב רעבים(הפעם הדיילת העבירה אלינו את כל רשימות הנוסעים שהוזמן עבורם אוכל כשר, ואכן ראינו שאנו לא מופיעים בה). כעסנו כעס רב, מכיוון שבשיחת טלפון ומעט אכפתיות, היה ניתן להסדיר לפחות את עניין האוכל בטיסות בחזרה לארץ. בין היתר בטיול עצמו הסתבר למטיילים שהמדריך גבה כסף לשיט בארמון הקיץ של הקיסר, פי 3 ממה שמצויין בדמי הכניסה. לא טרח להסביר לנו מה יש לנו בסביבת המלון, אמר שאין מה לעשות שם בערב, והסתבר שיש שם שוק תוסס ומגוון, שחלק מהמטיילים גילו. כאשר ערכנו סיור לגוילין, חלק מהמטיילים רצו לעלות ברכבל, הוא מסר שזה לוקח 3 שעות, ולאחר מכן הסתבר שזה לא יותר מרבע שעה. שילמנו עבור כניסה לאתר, האם הרכבל לא אמור להיות כלול?
אציין עוד כי המדריך המקומי כיוון אותנו לא פעם לסוחרים שהוא מכיר, ואח"כ הסתבר שיש מקומות זולים יותר. מכל הסיבות הללו שפירטתי,ועוד סיבות שאשמח לפרט, לצערי נפגמה ההנאה שלנו מהטיול.
.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש פיצוי והחזר כספי על עוגמת הנפש ואי עמידה במה שהובטח לנו. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה