פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות לאחר עסקה+ אי עמידה בהתחייבות בעסקה. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנורת המאור 8, נחלת יצחק- תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/7/2013 סגרתי עסקה מול סוכנת בשם נגאוקר מיכל , העובדת באיסתא.
העסקה כללה: חבילת נופש למיאמי , טיסה הלוך ב-30/7, טיסה חזור ב-17/8 ומלון הכולל
ארוחות בוקר מה-31/7 ועד ה-16/8 כולל (כלומר , מלון +ארוחות בוקר לכל תקופת השהייה
במיאמי).

אציין כי באותו זמן, מאוד התרשמתי מהשירותיות של מיכל שאף נתנה לי את הנייד שלה
ועזרה בכל פעם שהייתה לי שאלה. אחד הדברים שמאוד הדגשתי בפניה הוא נושא ארוחות
הבוקר שמאוד חשוב לי ומיכל אף ענתה לי שהמחיר שהוצע לי כולל ארוחות בוקר.
(המלון + ארוחות הבוקר יחד סך 2026$).

לאחר טיסה ארוכה , מרובת שעות שבה גם השתכר אחד הנוסעים , הציק בטיסה ולאחר מכן עוכבתי ביציאה מהמטוס ע"י FBI כדי לתת עדות. לאחר שחוויתי טראומה כזו והגעתי באיחור למלון, הסתברו לי שני דברים:
1. המלון הוזמן רק עד ה-15/08 לא כולל ה-16/08 כפי שסוכם.
2. לא הוזמנו כלל ארוחות בוקר.

במקום ללכת לחדרי ולנוח אחרי חווית הטיסה כזו, כשאני לבד בארץ זרה. התקשרתי
לאיסתא במשך הלילה הראשון. תחילה התקשרתי למוקד שאמור לתת שירות 24 שעות.
ענה לי נציג שאמר שאתקשר בשעות העבודה של איסתא. כששאלתי אז למה יש את
השירות של 24 שעות, ענה לי שלא מוכן לתת שירות ללקוחות כמוני. כאן כבר לא יכולתי
ודרשתי ממנו לקבל הסבר מה זאת אומרת לקוחות כמוני והוא ניתק.
כשהתקשרתי מאוחר יותר בלילה במיאמי (תחילת עבודה בישראל) לאיסתא ענתה לי
מישהי, שטענו אח"כ שהיא מנהלת, אותה "מנהלת" אמרה לי שמטפלים בנושא הלילה
שלא הוזמן אך לגבי ארוחות בוקר היא פשוט סירבה להקשיב לי ודיברה בשטף למרות
שניסיתי בכל דרך לעצור אותה כדי שתקשיב לי. היא פשוט החליטה שאני הזמנתי ללא
ארוחת בוקר ולא עניין אותה שום דבר, סירבה אפילו לבדוק את העניין. גם היא ניתקה לי
את הטלפון.
התקשרתי שוב והפעם ענתה לי נציגה בשם חן. בושה וחרפה למדינת ישראל שיש מישהי
כזו שעובדת בכלל עם אנשים. התחננתי בפני חן שתקשיב לי ואמרתי לה כרגע שבגלל
שאני במצב כזה במדינה זרה ולבד , הכוח כרגע אצלה ואני מבקשת את עזרתה במיוחד
את הקשבתה, ממש לא עזר . היא ענתה לי בהתנשאות ובשטף דיבור שכמה שניסיתי
להרים את קולי לא הצלחתי לעצור, אמרה וחזרה כמו תקליט שאני הזמנתי ללא ארוחות
בוקר, כשבקשתי את מיכל הסוכנת או בקשתי שתיצור איתה קשר היא ענתה לי בצעקה:
"אנחנו לא מטרידים עובדים מחוץ לשעות העבודה ומיכל לא נמצאת".
גם היא ניתקה את הטלפון, איך לא אם היה לה גיבוי ממי שנקראת המנהלת שלה.
מיותר לציין שהתקשרתי בכוחות עצמי למיכל הסוכנת באותו רגע, לא רק שמיכל ענתה לי
ומאוד יפה, אלא גם מסבר שחן שיקרה. מיכל אכן הייתה בעבודה ואף הסכימה איתי
שהזמנתי ארוחות בוקר.. אבל גם למיכל לא היה עם מי לדבר כנראה. האטימות של חן
והמנהלת שלה פשוט מביישת כל גוף שאמור לתת שירות.
עגמת הנפש שהרגשתי באותו זמן, ללא שינה , אחרי טראומת טיסה , לא יודעת מה לעשות
כי מסגרת האשראי שלי הייתה מוגבלת ולא החשבתי את ארוחות הבוקר בעלויות.. ... הכל
ביחד ועוד הצעקות וחוסר הרגישות של אנשי איסתא למצבי, במיוחד חן.. פשוט ישבתי
ובכיתי כל היום מבלי לישון או לטייל אפילו למחרת. כשהתקשרתי לאמא שלי בארץ, היא ניסתה לדבר
שוב עם חן וקיבלה תשובה של: "את רוצה באמת להגיד לי שהבת שלך, בת 35, בוכה
בגלל ארוחות בוקר?".
לא יודעת איך גוף כמו איסתא שעובד עם ארגון גדול שבו אני עובדת , מרשה לעצמו
להתנהג ככה ולהעסיק מישהי כמו חן.
נושא החדר במלון סודר , אך נושא ארוחות הבוקר לא סודר.
התבקשתי לשמור קבלות ואכן שמרתי, אך מגיע לי בנוסף לכספים שהוצאתי
על ארוחות הבוקר בכוחות עצמי (מצ"ב קבלות ) החזר כספי על ארוחות הבוקר
ששילמתי מראש, שכן המחיר ששילמתי הראשוני כלל ארוחות בוקר כל יום.
לדברי הפקידות במלון, עבור ארוחות הבוקר גובים 20$ ליום, כלומר 17 יום * 20$ = 340$.

בנוסף לכל זאת, אוסיף כי מצפה לפיצוי על עגמת הנפש שנגרמה לי ואם איסתא היא
חברה בעלת מוסר אז גם טיפול ראוי בנציגה בשם חן שענתה בצורה מבזה לא רק לי אלא
גם לאמא שלי.

עכשיו כשאני בת 35 , בארץ, הכוח כבר חזר אלי. אני כבר לא חסרת אונים ובוכה כמו
שחן אמרה לאמא שלי בזלזול רב.. .. יתרה מכך, כמישהי שעובדת במתן שירות לעובדים
בארגון מאוד גדול שעובד עד היום עם איסתא, מחויבותי לעדכן את ועד העובדים אצלנו ואף
את העובדים על מנת לדאוג שאחת כמו חן לא תענה בצורה כזו לאחרים ושאיסתא
לא תפגע באחרים כמו שפגעו בי ובטח לא כשנמצאים בחו"ל . אחרי מה שעברתי חשוב
לי מאוד שאחת כמו חן לא תיתן שירות לאנשים ואעשה הכול כדי להשיג זאת.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי+ התנצלות וטיפול הולם בעובדת ששמה חן. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה