פרטי התלונה

תלונות שיבא תל השומר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מזעזע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז רפואי שיבא, תל השומר , תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב

שמי ורה ברנע אני בת 33 אם חד הורית לילדה בת 6.אני רוצה לשתף אותכם בסיפור מזעזע,מקווה מאוד שאתם תוכלו לעזור לי.
לפני כחודשיים התחילו לי כאבים מאוד חזקים בבטן לאחר יומיים של חום וכאבים הגעתי למיון בבלינסון ששם לאחר כמובן הרבה מאוד שעות נאמר לי שיש לי אבן די גדולה בכיס המרה וזו סיבה לכאבים והפנו אותי להמשך טיפול מול קופת חולים.אני נמצאת בקופת חולים מכבי שנים רבות משלמת להם הרבה כסף על ביטווח "מכבי שלי".לאחר טרטורים רבים במכבים הפנו אותי לניתוח כריתת כיס המרה.הוסבר לי במכבי שאני יכולה לעבור ניתוח בבית חולים אסותא תמורת 2000 ש"ח או בחינם בבת חולים ציבורי.מכיוון שאני אם חד הורים ואין לי בארץ הורים (אני לבד לגמרי) פניתי לתל השומר נקבע לי תור למחלקה כירורגית,חיכיתי שבועיים הגעתי לבית חולים.לאחר המתנה של 4 שעות נכנסתי לרופא כיכרוג שכל מה שהוא עשה זה שוב אמר לי שאני צריכה לעבור ניתוח,בשביל זה לקחתי יום חופש בזבזתי יום עבודה שלם!!!!!לאחר מכן התקשרה אלי דליה (אחראית על זימון תורים לטרום ניתוח וניתוחים),קבע לי תור לטרום ניתוח,חיכיתי הפעם יותר משבועיים.אתמול ב5/10 הגעתי שוב לבית חולים תל השומר משעה 11:00 עד שעה 15:00 לא נכנסתי אפילו לרופא אחד.נגשתי כמה פעמים לקבלה לבדוק למה אף חאד לא מקב ל אותי ולא מתייחס אלי נאמר לי להמתין בסבלנות.לאחר כל השעות המתנה פתאום הם שמו לב שמישהו מהעובדים הוציעי אותי מהתורים וכמובן בנוסף נפלה להם מערכת תורים.סיממתי את יום הגהנום הזה בשעה 17.וכל מה שעשעיתי זה עוד הפעם שמעתי מ4 רופאים שונים שאני צריכה ניתוח,שוב לקחתי חופש מהעבודה ובזבזתי יום שלם בשביל לשמוע בפעם 100 שאני צריכה ניתוח.היום בבוקר התקשרתי לגברת דליה מזימון תורים על מנת לבדוק מתי יש לי ניתוח,מפה התחיל להיות עוד יותר מעניין.לטענת גברת דליה היא לא יכולה להגיד לי מתי הניתוח.היא הסבירה לי שהיא מקבלת סידור של חדרי ניתוח כל יום חמישי,לאחר מכן היא מתקשרת לכל הממתינים ואומרת להם מתי להגיע.זאת אומרת היא יכולה להתקשר אלי ביום חמישי ולהגיד לי שביום ראשון יש לי ניתוח.הסברתי לדליה שאני אם חד הורית וצריכה למצוא סידור לילדה,התשובה שלה הייתה:"זה מה יש,ככה בית חולים עובד שנים".שאלתי אותה מה לדעתה אני אמורה לעשות?להביא את הילדה לניתוח איתי????כמובן שהיא ענתה שזה מה יש ואני אמורה למצוא לזה פתרון.וכל מה שבקשתי זה לדעת לפחות שבועיים מראש!!!!שאלתי את דליה כמה זמן המתנה שיעשו לי ניתוח,נאמר לי שהמתנה היא חודש - חודש וחצי,אמרתי לה שזה קצת מוגזם כי אני גם ככה סובלת מכאבים כבר חודשיים ולא מצליחה לתפקד.דליה שאלה איזה ניתוח אני צריכה לעבור,הסברתי שמדובר בכריתת כיס המרה.תשובה של דליה:"אה לא נורא".ששאלתי אותה למה היא קובעת אם זה נורא או לא,לה הייתה בעיה כזאת?היא מכירה את הכאבים?אז פתאום גברת דליה התעצבנה ואמרה שאני יורדת לפן אישי.
אני רוצה להבין בשביל עבור ניתוח במדינה שלנו צריך למות?או להיות על סף מוות???
בנוסף לכך תמיד יש משהו יוצא מן הכלל,למה לא להתחשב בי???הסברתי את המצב שלי,הסברתי שיש לי ילדה בבית שאני צריכה לדאוג לה!!!!למה לזלזל בי???
מקווה מאוד מאוד מאוד שתוכלי לעזור,גם אם לא,מקווה שהסיפור שלי יעבור אלה.

תודה רבה וחג שמח

ורה ברנע
עוגמת נפש סוג הנזק :

שיבא תל השומר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה