פרטי התלונה

תלונות שיבא תל השומר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא תקין בחולה - מרדכי ליכטנאור, ת.ז. 236979/1 המאושפז כעת אצלכם d נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 2/07 אושפז (אשפוז 8868/07) מרדכי בפנימית א' עקב כאבי בטן, עצירות ואי תאבון. תוצאות הבדיקות לא נאמרו לו והא לא עודכן במצבו הרפואי.
ביום ו' 2/3/07 שוחרר מבית החולים על אף שלא היה יכול לשתות או לאכול כלל.
את מכתב השחרור קיבל לידיו ללא הקראה וללא הסבר.
במכתב כתוב כי יש חשד לקרצינומה בלבלב ונקבע כי יראה רופא כירורג במרפאות חוץ ביום ד' 7/3/07.
ודאי שתגובת המשפחה לקריאה של מכתב השחרור היתה קשה.
ביום א' אושפז שוב עקב חוסר אכילה ושתיה. לאחר 5 שעות במיון, הוא הופנה לכירורגית ב' אך עקב מצוקת מיטות, אושפז באורולוגית, כ"לוין", תוך הבטחה מפורשת שטיפולו לא יפגע. ובשעות הלילה סבל מהקאות חוזרות ללא הרף.
את תרופותיו הקבועות לא קיבל כלל במשך יממה.
הוא לא ראה רופא, למרות שמצבו בוודאי חייב זאת.
הרופא הראשון ראה אותו רק ביום ב' 14:30.

עולה כי היה,
1. חוסר שקיפות כלפי החולה בדיווח על מצבו הרפואי
2. אי עמידה בנוהלי השחרור: בדיקת כשירותו לשחרור, הקראת מכתב השחרור והסברתו לחולה.
3. חולה שהיה לבית החולים כל המידע עליו, ופנה לאשפוז חוזר, שהה 5 שעות בחדר מיון.
4. פגיעה בטיפול עקב נוהל "לוין" שגרם לאי קבלת תרופות קבועות במשך פרק זמן ארוך מדי,
5. מאותה סיבה - חוסר מעקב רפואי ע"י רופא למשך של כמעט יממה.
פגיעה בבריאות סוג הנזק :
שפור איכות הטיפול פתרון נדרש :

שיבא תל השומר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה