פרטי התלונה

תלונות שיבא תל השומר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי לכרטיס חניה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז רפואי שיבא, תל השומר , תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברשות משפחתי מנוי חניה חודשי לבית החולים תל השומר, לצערי זו הפעם השלישית בה אני מחדשת את המנוי . בתאריך 29.12.11 נכנסתי ויצאתי עם המנוי במשך פעמיים מלאות (אחת בבוקר , ואחת בערב) , בפעם השלישית השער נפתח באופן אוטומטי , לתומי חשבתי שהוא מזהה את הרכב מרב כניסותי הרבות לאותו יום. בצאתי השער לא נפתח. פניותי למוקד לא העלו הצלחה רבה, ואף האשימו אותי בכך שהשער לא נפתח מעצמו אלא שהוצאתי כרטיס נוסף ואיני רוצה לשלם על החניה. המוקדן לא רצה לפתוח את השער , גם שראה במערכות שאותו הרכב יצא מספר פעמיים עם אותו המנוי, ועוד הוסיף ואמר שבשביל לצאת עליי לשלם על אף שיש ברשותי מנוי. יש לציין כי בעבר אימי אכן נכנסה עם כרטיס חדש וביציאה כשהכניסה את המנוי חייבו אותה על התשלום , כי אכן טעתה. לאחר שכבר פרצתי בבכי על כל היום שעבר , והוצאתי את כל תסכוליי , לפתע יש אפשרות לפתוח את השערים.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות , והימנעות ממקרים כאלה גם בעתיד פתרון נדרש :

שיבא תל השומר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה