פרטי התלונה

תלונות שיבא תל השומר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיטורים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב! שמי שירן. הלינקים הנבחרים הם גורם הבעיה ולא ה'עסק' או הסניף.
אני, בחורה צעירה אשר התקבלה לעבודה בסניפכם (סגולה). הכל היה טוב ויפה עד ה-21.2 כי בדיוק אותו יום העיתון בישר לי ולעוד רבים אחרים בשורה טובה. בעקבות אותה בשורה קריטית "נפלטה" לי התקווה החדשה של חיי ואילו שעה לאחר מכן הביאה לפיטוריי.
הנני בחורה נאה אשר מצבה והגדרתה ברפואה כלל לא נראים. יש 100% נכות אבל אני רצה, הולכת, רוקדת וכו' כאחד האדם. בצר לי החלטתי להשהות את עורכי הדין שלי, ולו בשביל להבין למה?!
צפנת, מנהלת הסניף התחמקה מתשובה אנושית המניחה את הדעת והיא עדיין!
חורה לי וכואב גם יחד ששם אחד קטן של מחלה מעיב כ"כ.
כן אז יש לי מחלה, כן אני גם מאוד צעירה (20.8) אך רמת האינטיליגנציה שלי או הדיבור לא פגועות!!! אני מתעתדת ללמוד משפטים בעז"ה מה שאומר ומעיד על יכולותיי האינטלקטואליות.
אני מעוניינת לדבר עם סמי או יורם בנושא, כי כל מה ששמעתי עד היום אלו התחמקויות, בין ישיר לבין עקיף. הדבר מוכח, חלקן אפילו הוקלטו.
משלא אקבל תשובה אפנה לעזרה (טלויזיה,עיתונות....) כי פרק מעיב זה בחיי לא ייתן לי מנוח.
אנא! התייחסו ברצינות לתלונתי ולעוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי בעקבות המקרה.
אני כבר בסוף דבריי מבלי לשים לב שפסחתי על שם הבעיה. קוראים לה "טרשת נפוצה". את/ה בטח לא מודעים ואם כן אני שמחה, אבל תסכימ/י איתי שיש לי עוד הרבה זמן על הרגליים.... אני צעירה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחת טלפון מיורם או סמי או מנהל אחר,רצוי שיהיה עם פתרון נדרש :

שיבא תל השומר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה