פרטי התלונה

תלונות שיבא תל השומר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נישארתי עם פה פעור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב לכל הנוגע/ת בדבר.
אל: פניות הציבור תל השומר

לכבוד: גברת נורית ברק

מאת: שמואל אוחיון מס' זהות 2697735-5

הנדון: תלונה.

נגד: ד"ר ירון דוידוביץ מ.ר.20648

טענה מס' 1
וכך זה התחיל הוזמנתי להמטואונקולוגיה מרפאות. בתאריך 19.03.06 בשעה 00. 09 ואופנתי לעשות בדיקות דם לפני שאני נכנס להמטולוג שהוא ד"ר ירון דוידוביץ מ.ר.20648.
לאחר המתנה של 5 שעות ניגשתי לרופא ושאלתי אותו מתי אני אמור להיכנס אילו ושאני מחקי למעלה מ-5 שעות ,ואז התפרץ עלי בזעם ובכעס ואמר לי האיש הזה מחקי גם 5 שעות,
הוא בכלל הגיע בשעה 13.00 אני ראיתי אותו במו עניי,הוא אפילו לא החליף איתו מילה איך הוא יודע שהאיש מחקי 5 שעות אחת הרופא,
והמשיך להגיד לי בכעס שאני לא אכלתי ואחשב אתה תחקי עד שאני אסיים לאכול ואז אמרתי לא טוב. לא הגבתי ביקשתי לקחת את התיק תודה רבה ,ונסעתי לבתי שנמצא בשדרות מבלי שהוא טיפל בי.
מה בסך הכול שאלתי מתי התור שלי מגיע..
כל הדרך לבתי חשבתי איך רופא מסוגל להתנפל על הפציינט שלא.
הוא ממש גרם לי עוגמת נפש , הייתי אמור לקבוע איתו תוכנית להקרנות (טיפולים).אני לא אשתוק.
טענה מס'2
שעה לפני המקרי עם הרופא, שאלתי את המזכירות אם אפשר לבדוק מתי אני אמור לכנס לרופא, ואז אמרה לי שהרופא עם המטופל ושהיא לא יכולה לכנס לחדר, קיבלתי את התענה שלה והמתנתי עד צאת המטופל יצאו שני מטופלים ולא טרחה לבדוק , ביקשתי שוב ממזכירה נוספת ושוב לא הייתה היתיכסות שוב . לפי דעתי ודעת המזכירות התור לרופא מתבצע לפי מס' ספירת דם או לפי מקרים דחופים והם, חום ,וטיפול כימותראפי, או המתנה לפחות 3שעות ושום דבר מהמקרים לא היה כראות עניי,
אני המתנתי 5+ בלי לאכול ועם כאב ראש איומים,הסיבה שלא הלכתי לאכול היא שלא אאבד את הטור שלי ,אבל המתנתי עד שיקרא לי עברו 5 שעות ולא קרא לי.
אני לא אשתוק על מה שעשה לי!!!!!!!!!!!!!!

אני מטופל 3 שנים בתל השומר ולא הייתה לי שום בעיה עם אף רופא או מזכירה.

ממתין לתשובה בתודה מראש.
שמואל אוחיון. פלאפון 052-2769196
לפרטים:מייל [email protected] או ת.ד. 44 מיקוד 80100 שדרות


העתקים: פרופ' יצחק בן-בסט. פרופ' ארנון נגלר
פניות הציבור.
חוק זכויות החולה.
אתר תלונה שיפור השרות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זה בלתי הפיך פתרון נדרש :

שיבא תל השומר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה