פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח כלים תקול נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

שלום,שמי עינבל אברושמי מכתובת תרשיש 512/34 גילה ירושלים,

אני פונה אליך להתייעצות עקב עוול שעדיין נעשה לי ע"י חברת תדיראן גרופ

להלן השתלשלות האירועים...






..בתאריך 1.8 רכשתי מחנות בפייר קנינג תלפיות מורשת של תדיראן גרופ מוצרי חשמל: מדיח תנור וגז חשמלי.ועבור הורי (אלי ושלי דניאל מרחוב יעקב פלוצוקי אותו דבר + מקרר) בעקבות שיפוץ הבית שרכשנו אני ובעלי אלחנן ביקשנו התקנה של המוצר ב 25.8 לפני החגים..בתאריך 1.9 עשיתי ניסיון להפעיל את המוצרים והמדיח התגלה כתקול..פניתי לחנות שממנה רכשתי והם הדריכו אותי טלפונית. משזה לא עזר פתחתי תלונה בחברת קרסיטל אך בעקבות החגים טכנאי יצר איתי קשר רק ב 19.9 כי לא עובדים בחול המועד סוכות.טעו לי בשעה שנקבעה לי וניסו שוב להדריך אותי טלפונית משלא עזר נשלח אלי אחרי שבוע שוב טכנאי שאיתר את מקור הבעיה: משאבה/מנוע תקול. שאלתי אותו מה עושים והוא אמר שיצרו איתי קשר, ושוב הזמן עבר ואחרי כמה ימים ב 2.10 התקשרו אלי ושאלו מתי לבוא לתקן. אמרתי שאני מסרבת לקבל תיקון כי לא רכשתי מוצר מתצוגה או מוצר פגום- שלמתי ממיטב כספי ולא מדובר על מנורה שנשרפה או תיקון פעוט - אני רוצה מוצר חדש, המוצר עבורו שלמתי. השירות לקוחות (שלמה) שוב אמר יחזרו אליך...לצערי הרב בתאריך 6.10 אושפזתי בבית חולים הדסה עין כרם עקב הפלה והייתי שבועיים בבית, כמובן שבתקופה קשה זאת היה קשה לי להמשיך ולטפל בבעיה זאת. כשחזרתי לעצמי התקשרתי לראות מה קורה - העבירו אותי מקריסטל לתדיראן, כמובן שזמן ההמתנה היה ארוך מאוד.בסופו של דבר ענתה לי בחורה בשם שירלי - אינני מבינה איך היא עובדת בשירות לקוחות - כל שניה העבירה אותי להחזק,צעקה, דיברה אלי בחוצפה, עסקה בעניינים טפלים וצעקה עלי איפה הייתי שבועיים. היא טענה שהחוק לטובתה ושאני יכולה לעשות מה שבא לי, אבל להחליף את המוצר הם לא מחליפים..אני מבקשת להתחשב בבקשה ההגיונית שלי ולהחליף לי את המוצר במוצר חדש כמו שמגיע לי וכמו ששילמתי עבור כל המוצרים שרכשתי! מיותר לציין שעברו כבר 5 ימי עסקים וטרם קיבלתי את הטופס לסירוב תיקון..שלחתי מיילים לשירות הלקוחות של תדיראן וקריסטל ללא הועיל...
מה ניתן לעשות? אני ללא מוצר מהשניה שהתקינו לי אותו,

אשמח לחוות דעת בנושא
עלבון סוג הנזק :
החלפת המוצר התקול בחדש..לא תיקון פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה