פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תאום טכנאי להתקנה חדשה נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי ואמרתי שאני לא יכולה בבקרים פרט לשישי, סימה התעקשה וביקשתי לשוחח עם מנהל בכיר יותר,בתחילה סירבה להגיד את שמו- אלעד אהרון. בערב התקשרה שזה כנראה יהיה בשישי ותיצור איתי קשר בשלישי. לא חזרה, התקשרתי היום וגיליתי במענה קולי כי נקבע לי טכנאי ליום שלישי בצהרים. ביטלתי וביקשתי שמר אהרון יתקשר אלי. סיכומו של דבר- לא שירות לא רצון לפתור בעיה שהם יוצרים ביקשתי ממנו שמנהל בכיר יותר יענה לי ושוב סודיות לזהות X. אין לי בעיה לחבר צינור, אם הם לא מוכנים להשקיע בשירות אמיתי ללקוח, אבל האיסורים האלה ממש מתקילים כל שביעות רצון.

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה