|
|
|
|
|
|
חוסר אמינות באבחון תקלה במכונת כביסה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 28 דצמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/12 הזמנתי טכנאי של שרות קריסטל לבדיקת תקלה במכונת כביסה דגם 6K88 .
הטכנאי הגיע ביום א' 28/12 , הביט על המכונה בערך 3 שניות והודיע נחרצות שנדרש להחליף מנוע.
כמובן שלא הסכמתי לקביעה ושחררתי אותו לדרכו , כמובן ששילמתי 250 שח על הביקור (וקיבלתי חשבונית על 245 שח)
כעבור יומיים הגיע אליי אבי ויחד פתחנו את המכסה העליון של המכונה ובדקנו אם נכנס מים למכונה , גילינו שיוצאים מים מציור הגומי אך לתוך מגירת הסבונים לא נכנסים מים.
השחלנו פין דק לתוך צינוריות הפלסטיק במגירת הסבונים והתברר שישנה סתימה באחת הכניסות.
לאחר שחרור הסתימה (הצטברות של אבקת כביסה)
הפעלו את המכונה וזו עבדה כחדשה.
זהו נסיון כושל של טכנאי לגבות ממני כסף על חלק שלא נדרש להחליף.
דורש כמובן את הכסף של הביקור חזרה כולל פיצוי על עגמת הנפש
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר תשלום הביקור + פיצוי על עגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|